הכל על הסרת שיער בלייזר

תחום הסרת שיער בלייזר ניצב בפתחו של עידן חדש עם החידושים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר,  הטכנולוגיות החדשות נותנות תוצאות אסתטיות מצוינות וארוכות טווח שלא נראו עד כה במכשירים הוותיקים להסרת שיער בלייזר, כל זאת במספר טיפולים מופחת, זמני טיפול קצרים ביותר, בנוחות ובטיחות מקסימלית למטופל.

כקליניקה המובילה בהסרת שיער חשוב לנו באור קוסמדיקס לשמור על עליונות טכנולוגית, סטנדרטים גבוהים ומקצועיות חסרת פשרות על מנת להעניק את הטיפול הטוב ביותר והתוצאה הטובה ביותר לשביעות רצון מעל ומעבר של המטופלים שלנו.

הסרת שיער בלייזר תמונת אישה חושנית

הסרת שיער בלייזר – המדריך המפורט

כאן תקבלו הסבר מקיף בנושא הסרת שיער בלייזר, והנחיות ברורות מה לבדוק בבואכם לסיים את הרומן עם השערות המיותרות. אני ממליצה לכם לעבור בין המאמרים לפי הסדר, כך שתוכלו לקבל ידע מקיף ויסודי אשר יעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה בשבילכם. היכן לעשות זאת, ולקבל את התוצאות הטובות ביותר לגוף חלק משיערות.

האם קרני הלייזר מזיקות? האם הקרינה מסוכנת?

הלייזר שאנו משתמשים בו להסרת שיער הינו בטיחותי במאת האחוזים. השימוש בלייזר להסרת שיער מאושר שנים רבות ע”י משרדי הבריאות השונים בעולם.

חשוב להבין – הלייזר איננה קרינה של גלי רדיו או של רנטגן. זוהי אלומה של קרני אור אשר חודרת לעומק הדרמיס במילימטרים בודדים בלבד ומחממת את זקיקי השיער במהירות. חשוב לזכור שחשיפה ממושכת לקרני אור בתחום האולטרה סגול מסוכנות לבני אדם. לכן בהסרת שיער ובטיפולים אסתטים אחרים איננו משתמשים בלייזר בעל אורך גל בתחום האולטרה סגול. מכשירי הלייזר והIPL הנפוצים עובדים בתחום אורכי גל ארוכים הקרוי אינפרה-אדום, מימין לתחום הנראה. והינם בטיחותיים ומשמשים ברפואה מזה שנים רבות.

אז לשאלתכם, קרני הלייזר אינן קרני רנטגן, ואינן קרני אולטרה סגול, ועל כן אינן מסוכנות, ומאושרות על ידי משרד הבריאות וה FDA. לקריאה נוספת לחץ כאן.

בסדרת הפוסטים הבאה נרחיב איך באמת עובדת הטכנולוגיה של הלייזר, מה ההבדל בין לייזר ל IPL ולאינפרא אדום. על איזה מכשיר אנחנו ממליצים. למה לפעמים השיטה לא עובדת על אנשים מסויימים, ועל אחרים ממש טוב. ומה אפשר לעשות בנדון.

כמו כן איך תדעו שמטפלים בכם במכשיר לייזר אמיתי ולא באינפרא אדום. איך ניתן למנוע נזקים וכוויות מלייזר. מהם תופעות הלוואי בהסרת שיער בלייזר. איך לדעת לשים לב אליהם, ולהימנע מהם. או במקרה הפחות טוב לטפל בהם… 

נושא חשוב לא פחות הוא מה מותר ומה אסור לפני ואחרי הטיפול בקליניקה. ועל מה ממש כדאי לשים לב לפני שאתם סוגרים עסקה להסרת שיער בלייזר. 

אנו מאחלים לכם קריאה מהנה, ואם משהו לא ברור, אנחנו כאן בשבילכם. 

מכשירי הסרת שיער בלייזר - הנבחרת המנצחת של אור קוסמדיקס

תמונת אישה מהורהרת

הסרת שיער בלייזר עד כמה זה בטוח?

ידוע הדבר, שאור השמש נספג טוב יותר בעצמים כהים מאשר בבהירים. לכן ניתן להבין שטכנולוגיות מבוססות אור, בין אם לייזר או IPL, משתמשות באורכי גל שיש להם ספיגה גבוהה יחסית במלנין. אילוא כן לא היינו מצליחים לחמם ולהשמיד את השערה.בהתאם לסוג החומר עליו מוקרן האור ובהתאם לאורך הגל יתכנו שלוש אפשרויות:

קרא/י עוד>>

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן