מכשיר לייזר להסרת שיער – וקטוס

בבואנו לדבר על מכשיר לייזר להסרת שיער בכלל ועל הווקטוס בפרט, אנו מציינים את הווקטוס ואת ייחודיותו של המכשיר אשר מתבטאת בכמה פרמטרים: ראשית, מכשיר הווקטוס מצטיין בטכנולוגיית קירור כפולה וייחודית, המאפשרת לעבוד בעוצמות גבוהות, ללא כאבים וללא כוויות. שנית, במכשירים אחרים להסרת שיער בלייזר המטפלים האסתטיים מסתמכים על טביעת העין שלהם ומגדירים באופן ידני את הגדרות פעילות המכשיר.

לעומת זאת, במכשיר הווקטוס קיים מנגנון טכנולוגי מיוחד הנקרא skin tell, מנגנון זה מאבחן באופן אוטומטי ומדויק את סוג העור והשיער –על ידי מדידת ריכוז המלנין בעור, ומשדר את התוצאה שהתקבלה ישירות למסך המכשיר. התוצאה היא אפס טעויות בהגדרת רמות הטיפול ומאה אחוז התאמה למטופל הספציפי. יתרון נוסף, הוקטוס עובד על שערות פלומתיות ובהירות מאד. ובנוסף,  המכשיר הזה מתאים במאה אחוז לטיפול באזורים הורמונליים (כמו שיער הפנים) ללא סכנת נזקים.

אישה חושנית עם טוגה כסופה
תמונה של מכשיר הוקטוס

במחקר השוואתי שנערך בארצות הברית נבדקו שני מכשירים להסרת שיער מכשיר לייזר להסרת שיער וקטוס, מול מכשיר לייט שיר דואט להסרת שיער,

בהשוואה ישירה על אותו גוף בצורה מפוצלת, בהסרת שיער בלייזר, עם מכשיר הוקטוס נצפתה הפחתת שיער בשיעור 65% התוצאה הזו הייתה גדולה ב 40% יותר מהפחתת השיער בשיעור 46% שנצפתה עם מכשיר הדואט.

היעילות הגבוהה יותר שנצפתה עם הוקטוס מעידה על כך ששילוב של עוצמת שיא גבוהה יותר, גדלי נקודה גדולים יותר ומיחזור פוטונים יעיל יותר, מספקת אנרגיה יעילה יותר לזקיקי שיער. במקביל, השילוב עם טכנולוגיית הקירור ויישום של Skintel  קורא המלנין לקבלת טווח מינון התחלתי של התאמת הפרמטרים למטופל,  הם מאפייני בטיחות המסייעים בהגנה על העור, ובקבלת תוצאות משביעות רצון.

 

לחץ כאן למחקר המפורט אודות יעילות מכשיר הוקטוס 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן