יש רגע אחד בחיים, בו אנחנו מסתכלים על עצמנו במראה ומגלים שיש לנו כאן קמט וכאן עוד קמט, ופתאום אנחנו מגלים עוד קמט, ובלי ששמנו לב הפנים שלנו הפכו חרושי קמטים. באופן טבעי אנחנו מבינים שזה קורה בגלל שאנחנו מזדקנים, זה אך טבעי שזה יקרה לנו עם הגיל, אך אנחנו לא מבינים איך זה קרה כל כך מהר וגרוע מכך, איך לא שמנו לב שזה קרה ולמה לא עצרנו את זה.

לשמחתנו הרבה, היום יש מגוון אפשרויות כיצד להתמודד עם קמטים בפנים, בין אם מדובר בקמטים מסביב לפה או בקמטים במקומות אחרים בפנים, כך למשל, אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר הוא מילוי קמטים בין הגבות וכן מילוי שקעים מתחת לעיניים. יש כמובן עוד שורה של מקומות שזוכים ל"כבוד" בתהליך הטיפול.

 

אישה עדינה עם שיער אסוף

 

חשוב לומר כמה דברים בהקשר זה. בניגוד למה שנהוג לומר, לא רק נשים דואגות לבצע מילוי קמטים בין הגבות או מילוי קמטים מסביב לפה. יש לא מעט גברים היום שמבקשים ליהנות ממראה צעיר יותר, ועל כן הם פונים למרכזי קוסמטיקה ואסתטיקה ומבקשים לבצע טיפול שכזה. אין כאן עניין מגדרי בהכרח.

עם השנים, אנחנו יכולים לראות שלא רק אנשים מבוגרים נוקטים בגישה כזו אלא גם צעירים וצעירות. עם השנים הביקוש מבחינת גיל יורד באופן דרמטי. היום גם בני שלושים התחילו לעבור טיפול מילוי קמטים בין הגבות ובמקומות אחרים וברמה מסוימת של צדק, היום אנחנו יכולים להבחין בקמטים בשלבים מוקדמים יותר ולכן לא מעט מבקשים להימנע מכך. מה עוד שהיום האופציות הרבה יותר רבות, שלא נדבר על כך שהן הרבה יותר נוחות ופשוטות.

 

נקודה נוספת שאנחנו צריכים לציין היא, ההנחה הרווחת היא שמילוי שקעים מתחת לעיניים למשל, זה עניין אסתטי, אך זה לא רק עניין כזה, אלא זה קצת מעבר לכך. אנחנו מדברים גם על עניין שיש לו חשיבות גם מבחינת היכולת לראות בצורה טובה. אומנם החשיבות הראשונה במעלה של הטיפול הוא העניין האסתטי, אך יש רבים הסבורים, שבלי קשר, חשוב ורצוי לעבור טיפול שכזה, על מנת שיהיה קל יותר לפקוח את העיניים.

אגב, הרבה פעמים השינויים האלה לא רק מעניקים לפנים מראה צעיר אלא גם מראה פחות עייף, דבר שיכול להוות בעיה במקרים רבים, הן במפגשים חברתיים, רומנטיים וכן במפגשים מקצועיים שקשורים לעבודה.

אם אתם רוצים לדעת עוד על טיפול מילוי קמטים בין הגבות או טיפול אחר שקשור לנושא, זה הזמן ליצור איתנו קשר. אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום והצוות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם. פנו אלינו בהקדם ונשמח לעזור לכם. אצלנו באור קוסמדיקס אנחנו נהיה מוכנים לענות על כל שאלה ולספק לכם את כל המידע הרלוונטי בתחום.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן