אור קוסמדיקס  היא קליניקה לאסתטיקה רפואית אשר תחומי ההתמחות שלה הם טיפול בקמטים במצח, העלמת קמטים בפנים,

טיפולי הסרת שיער בלייזר, טיפולי הזרקות וחומצה היאלרונית ועוד ,הנעשים על ידי רופאים מומחים. העלמת קמטים במצח נעשים בטכנולוגיה מתקדמת ומשפרים בצורה משמעותית את המראה הכללי של הפנים. ישנם סוגים שונים של קמטים, ביניהם קמטים רוחביים במצח, אשר נוצרים כתוצאה מנפילת הגבות אשר מתרחשת עם הגיל. ברוב המקרים, בשלבים המוקדמים, ניתן לטפל בקמטים האלה בעזרת הזרקות. בשלבים מאוחרים יותר ניתן לבצע טיפול העלמת קמטים במצח באמצעות פילינג עמוק. טיפול בקמטים במצח נוסף הוא טיפול בקמטים שבין הגבות. הקמטים האלה מקנים לפנים הבעה זועפת לרוב וניתן לבצע טיפול בקמטים גם באמצעות הזרקת חומצה היאלרונית, אשר מביא לתוצאות מירביות. יש בפנים הרבה שרירים אשר נמתחים ומתכווצים אלפי פעמים ביום וככל שהעור מתבגר נוצרים קמטי הבעה שאינם נעלמים יותר.

אישה מטופחת עם שיער אסוף

העלמת קמטים בפנים בעזרת אמצעים טכנולוגיים מהמתקדמים בעולם בקליניקה לאסתטיקה רפואית של אור קוסמדיקס, תוך מתן יעוץ ויחס אישי לכל לקוח/ה הופכות את הטיפול הזה לנעים ונוח. קמטים נוספים הניתנים לטיפול הם קמטים אלכסוניים במרכז המצח, קמטי רכות אשר עם הזמן מתדלדלות ומתרוקנות משומן עורי, קמטים בצידי העין הנוצרים מתנועת החיוך, קמטי עפעפיים, קמטים באזור הלחיים, סביב הפה, סביב גשר האף ועוד.

טיפול בקמטים הוא טיפול רחב טווח אשר מטפל בכל סוגי הקמטים והקמטוטים הנ"ל. אצל אור קוסמדיקס מובטחות לכן/ם תוצאות טובות לשביעות רצונכן/ם. לכולנו יש רצון לשמור על עור הפנים והצוואר חלק וצעיר ככל האפשר, להעלים קמטים ולהנות מעור בריא. ישנן דרכים רבות וטובות בהן ניתן לבצע טיפול בקמטים במצח אשר אינן כרוכות בהתערבות כירורגית. סיבות רבות להיווצרות הקמטים בפנינו, חלקן גנטיות, חלקן עקב חשיפה לשמש, תזונה אורח חיים, והזדקנות טבעית של העור, כאשר באופן טבעי העור הופך לפחות אלסטי ויותר יבש. טיפול בקמטים במצח  שמציעה הקליניקה של אור קוסמדיקס יבטיח מראה צעיר ורענן לאורך זמן. אור קוסמדיקס היא קליניקת בוטיק ותיקה ומתקדמת, הקיימת כבר 18 שנה ומספקת טיפולי יופי ע"י צוות מומחים עם התחייבות לתוצאות. הטיפולים מתבצעים בשיטות חדשניות ולא פולשניות, בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

 


ההזרקות נחשבות לטיפול מהיר ואפקטיבי ולאחר זמן קצר ניתן לראות כבר תוצאות

– יחד עם זאת, בכדי ליהנות מתוצאות לאורך זמן, קיימת חשיבות גבוהה, להקפיד ולתחזק את הטיפול ולעשות זאת כמובן אצל איש מקצוע מנוסה ומיומן, המתמחה באופן פרטני בתחום ההזרקות.

הפרטים החשובים על הזרקות לקמטים במצח

טיפולים בקמטים במצח נחשבים כאמור לטיפולים יעילים, אך בכדי ליהנות מהתוצאות לאורך זמן, יש לחזור על הטיפול כל מספרר חודשים. הליך הטיפול עצמו הוא הליך קצר, הרופא אשר מבצע את הטיפול (שאמור להיות מוסמך באופן פרטני לביצוע טיפולים מהסוג הזה), מורח בשלב הראשון חומר מאלחש על האזור המטופל במצח ובשלב הבא, מתחיל בהליך הזרקת החומר. ההזרקה מתבצעת במספר נקודות שונות, כאשר המטרה היא ליצור בסופו של דבר, מראה אחיד ויפה בעור.

מיד עם סיום הטיפול, המטופל יכול לחזור לחייו היומיומיים – אין צורך בזמן החלמה. את התוצאות של הטיפול יהיה ניתן לראות כבר מספר ימים לאחריו – בדרך כלל עד לשבוע לאחר הטיפול, ניתן להבחין בתוצאות באופן ברור. אם חלפו שבועיים מרגע הטיפול ואין שינוי או שלא רואים תוצאות, ההמלצה תהיה לחזור לרופא המטפל לצורך בדיקה של המצב והסיבה להיווצרותו.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן