מכשיר להסרת שיער בלייזר – ספיריט

מכשיר להסרת שיער בלייזר הספיריט אשר פותח על ידי חברת אקטיב הישראלית, פועל על כמה אורכי גל, ידית קירור מתקדמת.  עם עוצמה משולשת יעיל למקרים בעייתים, ולכאלו שלא צלחו ביתר המכשירים. אני פשוט אוהבת את המכשיר הזה… אור קוסמדיקס גאה להיות בין המכונים היחידים בארץ אשר ברשותם מבחר מכשירים חדשני ועדכני, המהווים את הדור הבא בתחום הסרת שיער.

ה- Spirit – 916 הוא המוצר הראשון בטכנולוגית ה SPT-Laser , זוהי שיטה ייחודית אשר פותחה על ידי חברת אקטיב ומהווה פריצת דרך בתחום טיפולי הסרת שיער בלייזר.

הטכנולוגיה    טכנולוגיית ה SPT-Laser מבית אקטיב בטכנולוגיה זו מיושמת שליטה בדפוס הבזקי האור לפי סוג הטיפול הנבחר, לפי גוון העור, הרגישות לאור, עובי השערה, גוון השערה ועומק הטיפול.הפרוטוקולים של הטיפולים ודפוסי הבזקי האור השונים לוקחים בחשבון את ה- (Thermal relaxation time) TRT – זמן הרגיעה התרמי של רקמות העור, את התוצאות של אלפי טיפולים שנעשו במהלך השנים ואת המחקרים הקליניים שנעשו בכדי לאשש את התוצאות המצויינות.

אישה מטופחת
תמונה של מכשיר הספיריט

המיוחדות של מכשיר להסרת שיער בלייזר ספיריט

בשונה מלייזרים אחרים, חברת אקטיב הביאה לנו מכשיר להסרת שיער בלייזר את ה- Spirit – 916 מערכת זו משתמשת בדיודות יחודיות, אשר בזכות היכולת המשופרת שלהן הן מפיקות קרן בעלת הספק מרבי כתוצאה מריכוז האנרגיה לפולסים קצרים.

אחד הדברים המעניינים במכשיר שבניגוד מכשיר לייזר להסרת שיער וקטוס, אשר עובד על אורך גל אחד של 810 ננומטר, מכשיר הספיריט לעומתו מכיל 3 דיודות שונות אחת מתחת לשניה, שכל אחת עובדת על אורך גל שונה, אחת עובדת על 810 ננומטר השניה על 1064 ננומטר, והשלישית על 755 ננומטר. הטכנולוגיה הזו, נותנת לנו מענה הרבה יותר מקיף לכל גווני העור, ולכל גווני וסוגי השיערות.

ולא סתם כתבתי שאני פשוט אוהבת את המכשיר הזה, הוא נותן תשובה מכובדת היכן שמכשירים אחרים מפספסים. 

ריכוז מדויק של אנרגית הלייזר מאפשר טיפול סלקטיבי בשורשי השיער, פוגע בהם פגיעה קשה , גורם להקטנת הצמיחה מטיפול לטיפול ומאריך בצורה ניכרת את הזמן בין הטיפולים.

הבטיחות
ה- Spirit – 916 מאושר לפי תקני הבטיחות החדישים והמחמירים ביותר בנוסף לכך הוא מתהדר במנגנוני בטיחות ייחודיים המאפשרים הפעלה מדוייקת ובטוחה תוך כדי מניעת הפעלה לא מכוונת במידה וידית הטיפולים אינה נוגעת בעור המטופל.

התוצאות
ה- Spirit – 916 מאפשרת, הודות לראש הגדול, עבודה רצופה ומהירה, מספר טיפולים מופחת והתאמה מעולה לטיפול בשיער עמוק.

הלקוחות מדווחים על תוצאות מצויינות בזמני טיפול קצרים. חלק מהלקוחות במיוחד בטיפול הראשון, חושבים שהטיפול לא עבד, בגלל שלא הרגישו כלום, ורק כשהן רואות שהשיער נושר, הן מבינות את העוצמה והאיכות של המכשיר המדהים הזה…

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן