הסרת שיער בלייזר מחירים- טיפים לסגירת עיסקה

סוגיית המחיר וסגירת עסקה

הסרת שיער בלייזר מחירים טיפים לסגירת עיסקה

אחרי שבדקתם את כל הפרמטרים שהמלצתי בהדרכות הקודמות, נשארה השאלה המהותית והחשובה, שאלת המחיר.

לפעמים אני נתקלת בטלפון של לקוחה שמתקשרת ומבקשת לדעת רק מחיר, ומתעקשת גם לקבל אותו בטלפון. ואז אני במבוכה נוראית.

ולמה? כי ברור לי שהלקוחה לא מודעת להבדלים בין המכשירים, כי ברור לי שהלקוחה לא יודעת אם יש לי אישור אמ"ר או לא, אני בספק אם היא שמעה פעם על הדבר הזה…

היום אחרי שקיבלתם את ההדרכה שלי בפוסטים הקודמים,  אז ברור לכם שאם אין אישור אמ"ר גם בחינם לא תעשו. אז מה משנה המחיר? ואם המכון לא מקצועי, אז גם אם ישלמו לכם אני בטוחה שלא תעשו שם. והיום גם ברור לכם שאתם לא יכולים להשוות בין לייזר לאינפרא. או בין לייזר קנדלה ללייזר וקטוס. או בין לייזר וקטוס עם פוליסת ביטוח לבין לייזר וקטוס ללא ביטוח.

היום אתם יודעים שיש עוד דברים חשובים לפני המחיר, שחשוב לדעת אותם.

ואני אגיד לכם עוד משהו,

אתם לא יכולים לעולם להשוות

בין סובארו משנת 1995

לבין מרצדס משנת 2018, נכון?

אישה עושה תנועה של פוקוס

ובכל אופן המחיר הוא גורם משמעותי לכל עסקה.

אז מהיכן להתחיל?

בראש ובראשונה, ובטרם הגעתכם לקליניקה המיועדת התחילו עם חיפוש באינטרנט, הקלידו בגוגל " הסרת שיער בלייזר מחירים טיפים לסגירת עיסקה ", (הסרת שיער בלייזר מחירים טיפים לסגירת עיסקה) תקבלו איזו שהיא תמונה כוללנית שתיתן לכם מושג לגבי הטווח. באותה שנה בה אתם עורכים את החיפוש.

אתם יכולים לנסות לאתר לקוחות קיימים של הקליניקה ולשאול לגבי הסרת שיער בלייזר מחירים טיפים לסגירת עיסקה. מבצעים וכד'. שוב כדי לקבל מושג. שימו לב, שלקוח שסגר עסקה לפני שנתיים או שלוש, המחיר שהוא קיבל לא בהכרח רלוונטי להיום, אבל בכל זאת מושג כללי זה נותן.

נתקלתי גם בלקוחות שסתם אומרים שסגרו מחיר מסוים בכדי להיראות גדולים מהחיים, או משהו כזה, ובפועל הם שילמו הרבה יותר או הרבה פחות, אז קחו גם את זה בחשבון. לא כל מחיר שאומרים לכם הוא בהכרח נכון.

אישה חושנית מעשנת

אז כמה זה עולה לי?

וקיבלתם הצעה, פצצה!

רק עוד כמה טיפים לסגירת עיסקה וסיימנו:

  • אם המחיר נמוך מידי, ואני יוצאת בהנחה שיש לכם כבר קצת מושג לגבי המחירים בשוק. אז אם הוא נמוך מדי, זה צריך להחשיד אתכם, אולי יש כאן עקיצה. אולי לפני פשיטת רגל, אולי לא. אבל שווה לבדוק לעומק.
  • אם המחיר גבוה מידי, זה באמת משהו שנתון לשיקול דעתכם. שוב ההחלטה שלכם מרצדס או סובארו. אבל מה שחשוב שלא תשלמו על סובארו מחיר של מרצדס…

יופי. המחיר הגיוני? תנאי התשלום נוחים?  עוד שני דברים שכדאי לכם לבדוק לפני שאתם מגהצים את האשראי:

  • כמה טיפולים המקום נותן? עם הגבלה, ללא הגבלה, הגבלה במספר השנים?
  • מה קורה לאחר שסיימתם את מכסת הטיפולים שנקבעה ועדיין נותרו לכם כמה שערות? מה המחיר לטיפול בודד.
  • תשאלו גם לגבי אופציה של תשלום פר טיפול, יכול להיות שישתלם לכם. סביר לוודאי שלא. אך אם לא תשאלו איך תדעו? ואזי תעשו את החשבון שלכם…

כעת הגעתם לשלב מהותי ומשמעותי,

שלב התשלום.

שוב, שנייה לפני,תבקשו לראות את ההסכם.

מה אמור להיות רשום שם?

שם המכון, השם שלכם המטופלים, האזורים שאתם מורידים בצורה מפורטת, באילו מכשירים ובאיזו טכנולוגיה משתמשים. מספר הטיפולים, האם מגבילים בשנים, שימו לב ותקראו את כל האותיות הקטנות.הכל בסדר?אפשר לשלוף את האשראי.  ושיהיה בהצלחה.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן