בשנים האחרונות הסרת שיער בלייזר הפכה פרקטיקה נפוצה, ואל הטיפולים המסורתיים שהכרנו כמו הסרת שיער ברגליים או במפשעה, מצטרפות פרוצדורות כמו טיפולי לייזר בפנים לנשים. אבל מסתבר שהנשים כבר לא לבד במגרש, והורדת שיער בלייזר לגברים, הופכת ליותר ויותר פופולרית.

אישה חושפת את בית השחי ללא שיער

איך בוחרים מכון להסרת שיער בלייזר?

ההיצע העצום של קליניקות להסרת שיער עשוי לתעתע. בחירה במכון לא מוסמך או במכון בו המטפלים לא הוכשרו כראוי והציוד מיושן עלולה להתגלות כטעות שקשה לתקן. הדברים אמורים שבעתיים כשמדובר בטיפולים רגישים כמו, למשל, לייזר בפנים לנשים.

לייזר הוא פתרון נפלא לסילוק שיער מיותר, כאשר הוא מבוצע ביד בוטחת של מקצוען. אמנם הפרוצדורה אינה מוגדרת פולשנית, אבל חשוב להבין שבעיקרו מדובר בשימוש באנרגיית חום ש'משמידה' את זקיקי השיער ובפועל מדובר במיקרו כוויה. לכן, בחירה נכונה במכון להסרת שיער בלייזר היא קריטית להצלחת הטיפול והימנעות מתופעות לוואי מיותרות. הנה כמה נקודות שכדאי להקפיד עליהן:

ותק ומוניטין

ניסיון הוא פקטור מאוד משמעותי. אל תתפתו למכונים שצצים פתאום ואל תסתמכו על מטפל לא מנוסה. יתרון נוסף שיש למכון להסרת שיער בלייזר בעל ותק קשור לעובדה שקל לתהות על קנקנו. היום בעידן הפייסבוק כמעט כל עסק משאיר עקבות. קראו ביקורות והמלצות, אל תתביישו להפנות שאלות למטפלים ולוודא איפה הם הוסמכו כמטפלים ומתי. בתחום הזה מומלץ לפנות לקליניקות מוכרות כמו מכון אור קוסמדיקס שמספק מגוון שירותי הסרת שיער בלייזר כבר למעלה משמונה-עשרה שנים.

גישה רפואית

הסרת שיער בלייזר נחשבת, בטעות, כתחום קוסמטי. אבל האמת שמדובר בענף הקשור יותר לתחום הרפואה האסתטית. תבחרו במכון שמבצע אבחונים רפואיים ושהמטפלים וההנהלה קיבלו הכשרה רפואית או הכשרה פרה-רפואית כמו, למשל, במכון אור קוסמדיקס  בהנהלת אושרה רמתי שמתמחה בכל סוגי הרפואה האסתטית ומעסיק מומחים מהשורה הראשונה בתחום הרפואה האסתטית.

ציוד מתקדם

תחום הסרת השיער בלייזר לא קופא על שמריו, ויש הבדל גדול בין הלייזרים הישנים לאלה המתקדמים מהדורות החדשים בשיטת ה-IPL, הפועלת באמצעות פולסים להורדת שיער בלייזר לגברים ונשים.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן