אור קוסמדיקס היא קליניקה מובילה בתחום הסרת שיער בלייזר לגברים ובעלת מכשור לייזר המתקדם ביותר. אנו מבצעים טיפולים יעילים לכל סוגי העור וגווני השיער, לנשים ולגברים. הצוות המיומן שלנו מקפיד על סטנדרטים בטיחותיים ואיכות הטיפולים הגבוהים ביותר. אנו נותנים אחריות מלאה לעבודתנו. תחום הסרת שיער בלייזר לגברים קיבל תאוצה בשנים האחרונות, כך שיותר ויותר גברים מעניקים לעצמם גוף חלק ונקי משיער על מנת להדגיש את קימורי הגוף ולהרגיש נפלא.

תמונה של גבר חשוף חזה ללא שיער

הורדת שיער לצמיתות הינו טרנד חדש ומבורך ומביא לתוצאות נפלאות כבר לאחר מספר טיפולים. כיום גברים רבים בוחרים באופציה של הורדת שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. על מנת לבצע הורדת שיער בלייזר לגברים בצורה מירבית ואפקטיבית, מבצעים סדרות של טיפולים בהפרשי זמן שנקבעים מראש כיוון שכל שערה, אשר לה שלושה שלבי התפתחות, עשויה להמצא בשלבי התפתחות שונים. סדרות הטיפולים שאנו מציעים בהפרשי זמן, יפגעו בזקיק של השערה כשהוא נמצא בשלבי צמיחה שונים. מה שקובע את הממוצע הגבוהה של זקיקים אשר יפגעו בכל טיפול, היא הטכנולוגיה הגבוהה של המכשור באמצעותו מתבצע הטיפול. עד כמה יעילה הורדת שיער בלייזר לגברים בסופו של דבר יקבע גם על ידי מיומנות ומקצועיות של מטפל אשר עבר הכשרה מתאימה.

 

לפני תחילת כל טיפול, מתבצעת בדיקת התאמה, שהיא בדיקה חשובה, על מנת לקבל תוצאות אופטימליות ועל מנת למנוע תופעות לוואי לא רצויות. האזור המטופל ייבדק ויאובחן לפי גוון העור של המטופל ועובי וצבע השערה, ותותאם לו סדרה של טיפולים אשר עונה על צרכיו האינדיבידואליים.

הסרת שיער באפילציה מתאימה לגברים אשר הסרת שיער בלייזר לגברים אינו מתאים להם. אלה אנשים בעלי גוון שיער בהיר במיוחד או בעלי שיער לבן. הסרת שיער באפילציה יכול להתאים למטופלים לאחר סיום הסרת שיער בלייזר אשר נשארו מספר בודד של שערות לבנות שהלייזר לא הצליח לטפל בהן. הסרת שיער באפילציה יכול להתאים גם לאנשים שיש להם קעקוע אשר זו שיטת הטיפול להסרת השיער היחידה שיכולה להתאים במקרה הזה. קרן הלייזר מתמקדת בפיגמנט הכהה של השערה, לכן ככל שהשערה כהה יותר והעור בהיר יותר, התוצאה של השמדת השערה תהיה אפקטיבית ביותר.

הסרת שיער בלייזר לגברים עושים בקליניקת אור קוסמדיקס.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן