הזרקה ייעודית לקמטים בצידי העיניים

ההזרקות היעילות להחלקת קמטי הבעה עמוקים שכבר מצויים והאטת יצירתם העתידית.

 

בדרך כלל, קמטים סביב העיניים וקמטי הבעה במצח הם האזורים הנפוצים לטיפול. קמטים אלה מכונים גם "קמטים דינמיים" מכיוון שהם מושפעים מתנועות חוזרות ונשנות של שרירי הפנים. עם השנים, הגיל עולה והעור מתוח ואלסטי פחות – ולכן תנועות השרירים יוצרות את הבלטת קמטי ההבעה.

אישה יפה עם תלתלים בלונדיניים

ההטיפול אינו מתאים לקמטים סטטיים אשר לא מושפעים מתנועות שרירי הפנים או קמטים וקמטוטים עדינים שנובעים ממבנה העור. הזרקות אלו מאפשרות לקמטי ההבעה להתרכך עד כדי מראה חלק אחיד. לאחר הטיפול שמבוצע על ידי רופא מוסמך, קמטי ההבעה יבלטו פחות. תוך ימים ספורים לאחר ההליך כבר ניתן יהיה לחזות בשיפור משמעותי, כאשר האפקט המקסימאלי של ההזרקות ייראה לעין לאחר ארבעה עד שישה שבועות. השפעת ההזרקה מחזיקה מספר חודשים, ולאחר כמה הזרקות חוזרות – מתארכת התקופה שבה התוצאה מחזיקה מעמד. הטיפול הזה נחשב ליעיל ובטיחותי ולכן אושר על ידי הFDA . הטיפול אינו דורש הכנה מיוחדת ואינו מצריך זמן התאוששות לאחריו.

אישה נוגעת בקמטי הבעה בצידי העיניים

 

חומרי מילוי:

לטיפול בקמטים סטטיים משתמשים בחומרי מילוי המבוססים על חומצה היאלורונית, חומצה אשר קיימת באופן טבעי בגוף האדם. עם הזמן כמות החומצה ההיאלורונית הולכת ומתמעטת בגוף, דבר אשר מביא למראה עור יבש ומקומט יותר. חומצה היאלורונית היא חומר המילוי האידיאלי להשגת מראה עור צעיר ורענן: מילוי קמטים, פיסול ועיצוב הפנים ע"י תוספת נפח, עיצוב ומילוי השפתיים, חידוש והצערת העור. הזרקת חומצה היאלורונית מחזירה לעור באופן מיידי את החומרים הטבעיים הדרושים לו כדי להרגיש בריא ורענן ולהיראות כך.

 

במהלך הטיפול, מוזרקת לשכבה האמצעית של הדרמיס כמות קטנה של החומצה, ועל כן נדרש הרופא להיות מומחה ומנוסה ביותר בטיפולים מעין אלה. הטיפול בחומצה היאלורונית נמצא בטוח לשימוש ע"י הבדיקות המחמירות של ה-FDA האמריקאי. בסיום הטיפול ניתן לחזור במהרה לשגרת חיים מלאה. תוצאות הטיפול מבטיחות לך באופן מיידי מראה חיוני וטבעי. קיימים מגוון חומרי מילוי המבוססים על החומצה ההיאלורונית, כל אחד הוא בעל יעוד שונה ובעל משך טווח השפעה משתנה. קליניקת אור קוסמדיקס גאה לשתף פעולה עם רופאים מומחים ומיומנים בתחום הרפואה האסתטית ולעשות שימוש בחומרי המילוי המובילים בעולם.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן