בבואנו לדבר על המסת שומן בקור אנו מדברים על טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לנו ליהנות ממראה אסטטי ומרשים וזאת באמצעות הליכים מהירים הטומנים בחובם מידה מינימאלית של אי נוחות ואינם מצריכים התערבויות כירורגיות או זמני החלמה קשים וארוכים.


טכנולוגיה חדישה טומנת בחובה פתרון עבור אותם אנשים אשר סובלים ממצבורי שומן באזורים שונים בגוף ואינם מצליחים להעלימם באמצעים כמו: תזונה או אימוני כושר – הטכנולוגיה הזאת נקראת המסת שומן בקור.
המסת שומן בקור נחשבת כיום לאחת מהטכנולוגיות החדשניות והמדוברות בתחום הצרת ההיקפים, אשר הודות לה, ניתן להגיע לתוצאות הבאות לידי ביטוי בגוף מעוצב וחטוב, ללא צורך בניתוח או הרדמה.


באמצעות שימוש במכשיר החדשני אשר בכוחו להעביר קור אל תאי השומן המצויים מתחת לעור, ניתן להפחית את כמות רקמת השומן באזור המטופל בכעשרים אחוז.
הטיפול מיועד להסרת שומן מאזורים שונים בגוף ובעיקר מאזורי: הבטן, הישבן, הירכיים, הגב והמותניים.

 

אישה חולמנית

כיצד מתבצע התהליך?


תאי השומן בגוף הינם רגישים לקור – כך שהליך הקפאה מבוקר של תאי השומן המצויים באזור המטופל בגוף, מאיצה את היעלמותם של התאים.

לאחר סיום הטיפול, הגוף מעבד בצורה טבעית את תאי השומן שמתו כתוצאה מהליך הטיפול ומסלק את אותם התאים מהגוף (מדובר בהליך אשר אורך מספר שבועות) – בתום התהליך של הסרת התאים המתים האזור המטופל יהפוך לחטוב ומעוצב.כאן חשוב לציין כי התהליך הוא אינו פולשני ואינו מצריך תנאי מרפאה, מדובר בהליך האורך כשעה, אשר עם סיומו המטופל יכול לחזור לשגרת יומו.

 

חשיבותה של התאמה אישית


טיפולי המסת שומן בקור, מצריכים התאמה אישית של תכנית טיפולית עבור כל מטופל – כאשר התוכנית אמורה לקחת בחשבון את הדרישות הפרטניות וצרכי המטופל וכמובן, את האזורים בגוף בהם יש צורך לטפל ולהסיר תאי שומן.

מכיוון שהקפאת שומן בקור הינה שיטת טיפול הנחשבת כאפקטיבית ומאפשרת לראות את התוצאות בתוך פרק זמן קצר (בין חודש ל-6 שבועות), מומלץ לא להתפשר על פחות מהטוב ביותר, ולפנות לאנשי מקצוע מנוסים ומומחים בתחום, אשר ידעו כיצד למקסם את התועלות.

 


 



אם גם אתם מעוניינים להשיל מצבורי שומן מגופכם ולעשות זאת בהליך מהיר ואפקטיבי, ללא ניתוח, הרדמה או זמני החלמה – אתם נמצאים בכתובת הנכונה.
באור קוסמדיקס הקליניקה לאסתטיקה רפואית תוכלו ליהנות מהטכנולוגיה החדשנית של המסת שומן בקור ומתוצאות מרשימות ואיכותיות, בהן תוכלו להבחין שבועות בודדים בלבד מתום הטיפול.
לכל הפרטים על הטיפול ולקביעת פגישת ייעוץ מוזמנים ליצור קשר כבר היום עם אור קוסמדיקס.


גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן