מה זה טיפול פנים

מה זה טיפול פנים , ישנם סוגים שונים של טיפולי פנים, כשם שישנם מצבים שונים ובעיות שונות לעור הפנים ולכן חשוב לדעת כל טיפול למה הוא משמש ולפי זה לדעת מה הטיפול הטוב ביותר עבור עורך. 

במאמר זה ננסה לפרט על כל טיפול ולהסביר מה זה טיפול פנים.

אישה מקבלת טיפול פנים

מה זה טיפול פנים ניקוי?

טיפול פנים לניקוי העור הכרחי למטופלת הסובלת המראשים שחורים או אקנה. כדאי לדעת שניסיון להוציא את השחורים באופן עצמאי עלולה לפגוע בזקיק השערה ולהשאיר על עורך סימנים אדומים וחומים לא מחמיאים ומציקים לפעמים מהפצע, או הראש השחור עצמו, בנוסף כשמפוצצים פצע, לעיתים מעבירים חיידקים ממקום אחד למשנהו בפנים ואף בעקבות הלחיצות עלולים להתפוצץ נימי דם. אז איך קוסמטיקאית מוציאה ראשים שחורים ומנקזת פצעים? ראשית קיימים כמה שיטות לקוסמטיקאיות לטיפולי הוצאת שחורים בפנים אך בגדול המאפיינים דומים. הקוסמטיקאית תתחיל בשאלות לגבי מצב הפנים שלך, באילו חומרים את משתמשת כדי להתאים לך את הטיפול הכי טוב. לפני הוצאת הראשים השחורים, הקוסמטיקאית מכינה את עורך על ידי פילינג ומסכות על מנת שלא יגרם שום נזק או זיהום. לדוגמא: הקוסמטיקאית מתחילה בפילינג עדין להסרת תאי העור המתים.  לאחר מכן מורחת קרמים לריכוך העור כדי שלא תצטרך ללחוץ חזק מדי בעת הוצאת הראשים השחורים. וכמובן מחטאת העת הטיפול על מנת שלא יתפתחו זיהומים או אקנה. בסיום הקוסמטיקאית משתמשת בתכשירים לסגירת הנקבוביות ולהרגעת העור. לאחר הטיפול הקוסמטיקאית בדרך כלל תמליץ על תכשירים מסוימים שימתנו את ההופעה של הראשים השחורים בעתיד. 

מה זה טיפול פנים אנטי אייג'ינג?

ישנם הרבה שיטות לטיפולי פנים אנטי אייג'ינג החל מתיחת העור בשיטת הפלזמה, פלזמה טיפול פנים מה זה? דרך עט הפלזמה מועברת אנרגיה חשמלית בשילוב עם חנקן וחמצן וחודרת לשכבות העור העמוקות ביותר, נוצרת הפרעה תרמית בתוך שכבות הדרמיס והפיברובלטיס ובתגובה מגורה הייצור הטבעי של הקולגן ועוד חלבונים חיוניים שמהדקים את העור ומשפרים את נפח הנעורים, התוצאות הן ארוכות טווח. ישנה גם שיטת ה HIFU מתיחת פנים ללא ניתוח, טיפול פנים HIFU הוא תחליף לא פולשני וללא כאבים למתיחת פנים. הוא משתמש באנרגיית אולטרסאונד כדי לעודד ייצור קולגן וגורם לעור להיות מוצק יותר ופחות מקומט. כמובן שיש גם את הטיפולים של הזרקות בחומצה היאלורונית, החומצה היאלורונית נמצאת בגופנו באופן טבעי והיא אחראית למראה המתוח של העור ומזינה אותו בלחות, ולכן גם הזרקות של חומצה היאלורונית הן חלק בלתי ניתן להפרדה מטיפולי האנטי אייג'ינג הקיימות בשוק. (מעוניינות לדעת עוד על הטיפולים האלו? עיינו במאמרים "הרמת עפעפיים בפלזמה" ו"מתיחת פנים HIFU") 

מה זה טיפול פנים ליופי וזוהר? 

טיפולי יופי וזוהר הם בעיקר לתת לעור גוון אחיד, זוהר וחלק. טיפול זוהר מה זה? זה בעיקר מסכות הזנה לעור כמו מסיכת זהב, חוקרים גילו שהזהב ממריץ את ייצור הקולגן ומחזק את האלסטין השומר על גוון עור אחיד, הזהב מקדם עור זוהר ובעל מראה בריא יותר, הזהב יעזור לעור להישאר לח ומואר. גם כל הטיפולי לחות למיניהם המזינים את העור בשמנים ולחות ומגבירות את הגמישות שלו. טיפולי יופי כוללים בתוכם גם תמציות טבעיות שיאירו את עור הפנים שלך. אם את סובלת מאדמומיות מסכות להרגעת העור גם יעניקו לך את המראה היפה והזוהר שאת חושקת בו. ישנו גם טיפול פנים אלקטרו פורציה שמטרתו החדרת חומרים לעור שיהפכו אותו למתוח זוהר ויפה. 

מה זה טיפולי פנים להחלקת העור?

ישנם טיפולי פנים שהם בעיקר לתיקון פגמי עור. ישנם נשים שסובלות מפיגמנטציה עקב חשיפה לשמש או לעיתים היא מופיעה לאחר לידה, במצב כזה המטופלת תזדקק לטיפולי פנים שמשתמשים בהם בעיקר בחומרי הבהרה. פיגמנטציה מופיעה בדמות כתמים חומים או אדומים לעיתים כהים מאוד ולכן המטופלת תצטרך ברוב המקרים לעשות סדרה של כמה וכמה טיפולים ובנוסף גם להכניס לשגרת הטיפוח שלה תכשירים פעילים שימגרו את הפיגמנטציה. גם טיפולי מזותרפיה, טיפול המתבצע בעזרת מכשיר בעל מחטים דקיקות וקטנות הגורמות להרס מבוקר של החלק החיצוני בעור, ועל ידי כך מעודדת את העור לייצר קולגן, החלבון האחראי על מוצקות העור חלקים נוספים בעור גם עוברים הרס מכוון שיוכלו להחלים בצורה תקינה. הטיפול הזה מתאים בעיקר לצלקות וחטטים ,נקבוביות פעורות וקמטים קטנים. הטיפול הזה יעיל ובטוח. וכמו טיפולי הבהרה לפיגמנטציה גם נדרשת סדרה של טיפולים בדרך כלל והתמדה.

מה זה טיפולי פנים דרך הפה? 

ישנה המתודה האחרונה שיותר שייכת לרפואה הקונבנציונאלית, כדורים וגלולות לטיפול באקנה וראשים שחורים. ישנם טיפולים כמו רואקוטן ומינוציקלין לאקנה בינוני עד קשה, אך יש לקחת בחשבון שלכדורים אלו יש תופעות לוואי לא פשוטות, ביניהם יובש, חולשה, ובחילות. ישנם גם גלולות מסוימות למניעת הריון המכילות נוגדי אנדרוגנים, הורמון שיעיל לכל מה שקשור להפרעה הורמונלית אסטרוגינית  כמו אקנה, עור שומני ושיעור יתר אצל נשים בגיל הפוריות. מומלץ לקחת גלולות רק לאחר שטיפולים קוסמטיים לא עזרו מפני שגם גלולות אלו מלוות לעיתים בתופעות לוואי. בנוסף ישנם כמוסות טבעיות של כל מיני חברות המציעות פתרונות טבעיים עבור אקנה. ההצעה שלי אליכן לבדוק מה הכמוסות האלו מכילות ולהתייעץ עם רופא/ קוסמטיקאית לפני שרוכשים אותן.      

אז איך לדעת מה הטיפול הטוב ביותר עבורך?

אחרי שהסברנו כאן מה זה טיפול פנים, ועל סוגי הטיפולים השונים איך תדעי מה סוג הטיפול הטוב ביותר עבור עורך? ראשית, ישנה טכנולוגיה חדשה בעולם הקוסמטיקה, אבחון עור! בעזרת אבחון עור מקצועי שנעשה על ידי מכשור מתקדם, ניתן לקבל תמונת מצב מדויקת ולתת לעור בדיוק את מה שהוא זקוק לו לדוגמא: אם העור יבש הטיפול יהיה בעיקר מבוסס על החדרת לחות. בהרבה מקרים את יכולה כמובן לראות לבד מה את צריכה לדוגמא, אם את רואה ראשים שחורים בעור, את מבינה לבד שאת צריכה לקבוע תור לניקוי פנים. אם את רואה פיגמנטציה בעורך את יכולה להבין לבד שאת צריכה סדרת טיפולים שקשורה לפיגמנטציה.   

כמה מילים על טיפול פנים במכון שלנו:

טיפול פנים מה זה? כפי שנכתב במאמר, ישנם מגוון טיפולי פנים שכל אחד מהם משמש למטרה אחרת. אור קוסמדיקס מציע מגוון פתרונות לכל סוגי בעיות העור, עם המכשור המתקדם לאבחון עור שלנו ניתן יהיה לבדוק בדיוק מה שאת צריכה, צוות המומחים שלנו, התכשירים והמכשור האיכותי יhתן לנו את כל הכלים לתת לך את התוצאה המקסימלית! הדבר הראשון שאני אומרת לכל מטופלת חדשה המתחילה את המסע שעם התמדה, ושיתוף פעולה השמיים הם הגבול, יש לקחת בחשבון שזה תהליך, שזה לא קורה ביום יש להישמע אחרי הוראות המטפלות במדויק, וברגע שזה קורה זה פשוט קורה, זה מדע מדויק! 

אני מזמינה אותך להתחיל את המסע הזה ביחד איתנו, אנחנו שמים דגש על שני דברים חשובים ביותר 1. תוצאה, חשוב לנו להגיע לתוצאה הכי טובה שיש 2. יחס אישי, חשוב לנו להיות אוזן קשבת, לשמוע על ההתמודדות שלך ולעזור לך, זה מה שנותן לנו את הכוח להמשיך לעשות את מה שאנחנו עושים הכי טוב. 

לקביעת ייעוץ חינם: 077-701881

  

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן