טיפול פנים מסכת זהב

טיפול פנים מסכת זהב זהו טיפול שבשנים האחרונות הפך להיות טרנדי מאוד בעמודים של כוכבות אינסטגרם ודוגמניות מוכרות. מי מאתנו לא ראתה תמונה של דוגמנית עם המסכה הזאת על פניה, במאמר זה נסביר מה יש בזהב ולמה בעצם מורחים אותו על הפנים, האם הוא באמת מועיל או סתם טרנד לניקור עיניים.  טיפול פנים מסכת זהב אמנם הם טיפולי שהחלו להיכנס לתודעה ממש לאחרונה אבל ישנם עדויות של שימוש בזהב עד 2500 לפני הספירה המשמש ברפואה הסינית וברפואה ההודית המסורתית. למשל היו משתמשים בזהב לריפוי דלקות פרקים ומחלות במערכת העצבים, ואף זהב היה חלק מתרופות אוראליות כמו אוראנופין ששימש כתרופה להפחתת כאבי פרקים.

אישה עם פתיתי זהב על פניה

מה זה טיפול פנים מסכת זהב

טיפולי הפנים הכוללים שימוש בזהב עשויים להיות שונים ממכון למכון אך בדרך כלל כולם כוללים בתוכם את מסכת הזהב, הטכניקה יכולה להיות קצת שונה, הקוסמטיקאית יכולה לעשות את פנייך עם עלה זהב 24 קראט או לצפות את פנייך בתמיסה נוזלית ובה חלקיקי ננו-זהב. נראה שטיפול פנים מסכת זהב  הופיע באופן פתאומי ויש לכך סיבה טובה, בשנת 2006  חברה יפנית החלה להחדיר את המתכת היקרה לעור וראתה את הפלאים שטיפול פנים מסכת זהב  עושה ולכן ההחדרה של זהב לעור הפנים הפכה להיות פופולרית מאוד בשנים האחרונות.  

10 שימושים וסגולות טיפול פנים מסכת זהב

  1.   הזהב מפעיל את תאי העור, מה שמגביר את הגמישות שלו. ובכך הוא מפחית קמטים וקמטוטים וכן הזהב גורם לעור להיות בהיר יותר, ונקי יותר ללא סימנים ופגמים ויגרום לעור להיראות צעיר יותר.  
  2. הזהב מוביל לשיפור בזרימת הדם שכן הוא מפעיל את התאים והוורידים שבעור, הוא נפטר מכל תאי העור המתים ומנקה את הפנים מכל הפסולת. 
  3.  יובש בעור עלול לגרום להזדקנות מוקדמת שלו, שימוש בזהב יכול להפחית משמעותית את היובש בעור ומסייע בהאצת קצב חילוף החומרים זה ימנע הזדקנות מוקדמת, אישה שמרגישה שהיא סובלת מיובש בעור הפנים, מסכת זהב יכולה להיות פתרון עבורה להחדרת לחות בנוסף לקרם הלחות שגם נחוץ מאוד לשגרת הטיפוח של עור הפנים.
  4.   כפי שאמרנו, השימוש בזהב נעשה רבות גם לפני אלפי שנים במצרים העתיקה, ידוע היה שקליאופטרה הייתה מורחת זהב על פניה כדי להשאיר את עורה רענן וצעיר. 
  5. מסכת זהב לייצור קולגן, הקולגן הוא חלבון שאחראי על הגמישות של העור הוא אחראי על מתן עור חלק ושיער מבריק. מגיל 25 בערך ייצור הקולגן מתחיל באופן טבעי להתדלדל, טיפול פנים במסכת זהב יכול להאט את הדלדול של רמת הקולגן בתאי העור ולכן מומלץ להתחיל להשתמש במסכת זהב כבר לאחר גיל 25 
  6.   מסכת זהב לטיפול בנזקי שמש , כשאנחנו נחשפים לשמש לעיתים נשארים על עורנו פיגמנטים כהים זה מגיע כתוצאה מעודף מלנין שמשנה את גוון עורך, טיפול פנים מסכת זהב בעצם מצמצם את ייצור המלנין ויכול לעזור ממש בהעלמת פיגמנטציה.  
  7.    כפי שאמרנו, המצרים האמינו כי לזהב יש יכולות ריפוי שיכולים לעזור אף במחלות קשות, ואכן בזהב יש תכונות נוגדות חמצון  המסייעות להגברת זרימת הדם בעור שבהרבה מקרים עזרו לפתור דלקת בפנים כמו אקנה או אדמומיות ואלרגיות אחרות בעור הפנים. 
  8. לזהב יש תכונות אנטי בקטריאליות  המסייעות לחמצן להיכנס לתאי העור,הזהב יכול לפתור הפרעות דלקתיות שונות בעור, וכן להפוך את העור לרענן וצעיר יותר.  
  9. ניתן להגביר את גמישות העור על ידי מריחה של מסכת זהב, העור נוטה לשקוע כאשר האלסטיות שלו פוחתת או הולכת לאיבוד לחלוטין. שימוש בזהב יכול להפחית את כמות פירוק האלסטין  ולהחזיר את הגמישות לרקמות זה מונע צניחה של העור ויעזור לו להחזיר את גמישותו. 
  10. עור זוהר- כפי שאמרנו הזהב עוזר בשיפור זרימת הדם, בעצם הוא גם עוזר לעור לשמור על הלחות שלו, חלקיקי הזהב הקטנים נקלטים בעור ומעניקים לו מראה זוהר ועשיר זה הופך את העור לבריא ורענן יותר. 

כמה עולה טיפול פנים מסכת זהב

כשטיפולי פנים מסכת זהב  החלו לצוץ לראשונה בסצנת היופי הם היו בעלי תגי מחיר מופקעים ומוגזמים שיכולים להגיע עד 1000 דולר לטיפול אך מכיוון שהרבה מכוני ספא החלו להשתמש בטיפולים האלו, נוצרה תחרות והיום טיפול פנים זהב או מכירה של המסכה עולה בין 100- 300 דולר לא יותר ואפשר אפילו למצוא במחירים יותר זולים. ישנה גם האופציה לקנות מסכה לשימוש ביתי, הוספת המסכה לשגרת הטיפוח שלך יכול להיות פתרון מצוין ליהנות מהיתרונות של מסכת הזהב מבלי להוציא הרבה כסף על טיפולים יקרים ניתן לחפש באינטרנט מסכות זהב שלא עולות בהכרח יקר ולהתחיל להשתמש בבית. ההמלצה שלי היא כן ללכת לקוסמטיקאית לטיפול פנים מסכת זהב כשזה מתאפשר כמובן, מכון מקצועי ידע איך לשלב את המסכה עם טיפול פנים אפקטיבי שיהיה מותאם ספציפית עבור עורך. 

טיפול פנים מסכת זהב לאירועים מיוחדים:

טיפול פנים מסכת זהב הוא פתרון מושלם לכלות ולאנשים בעלי אירוע משמעותי, את יודעת שאת צריכה לקבל הצעת נישואים בקרוב, את עושה בר מצווה לילד שלך ורוצה להיראות במיטבך הודות לאפקט המיידי שמספקות מסכות הזהב  והתוצאה הזוהרת שלהן זה טיפול מושלם לכלות, אורחים ובני משפחה שיש להם אירוע מיוחד, כבר מהשימוש הראשון העור הופך לבוהק בצורה ניכרת הוא לח יותר וזוהר יותר, אם הכלה מעוניינת לעשות אחת לשבועיים טיפול כזה לפני החתונה למיצוק העור, שיפור המראה והוספת זוהר, כמה טיפולים קל וחומר שיעשו פלאים לעורך. הרבה כלות עושות את הטיפול הזה לפני החתונה מפני שהן רוצות להראות מדהים ביום החשוב ביותר בחייהן. מומלץ לכלות לקיים פגישות טיפול שוות במהלך החודשים שלפני החתונה ועדיף אפילו לעשות טיפול בזהב לפני האיפור של החתונה מפני שהתוצאה המיידית מאוד בולטת וזה יראה מאוד טוב לאחר האיפור יש לציין שלטיפול מסכת זהב השפעות דומות על שני המינים והוא מתאים גם לגברים .  

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן