תוך כמה זמן גלולות משפיעות על אקנה

 תוך כמה זמן גלולות משפיעות על אקנה – אקנה היא בעיית עור שכיחה מאוד, סובלים ממנה גם גברים וגם נשים. האקנה נוצר בעיקר כשנקבוביות העור חסומות על ידי שומן ותאי עור מתים. שהנקבוביות סתומות זה בעצם יוצר ראשים שחורים, ראשים לבנים ופצעים אדומים. אקנה לרוב מופיע בגיל ההתבגרות אבל לעיתים סובלים ממנו גם מבוגרים. 

לעיתים האקנה עקשן נורא ולא משנה כמה מטפלים, הוא חוזר ופצעונים חדשים מגיעים במקום אלו שנעלמו התופעה הזאת מתסכלת ביותר!!

אחד הטיפולים האפקטיביים במקרה של אקנה הורמונלי הוא נטילת גלולות במאמר זה ארצה לעשות סדר ולהסביר תוך כמה זמן משפיעות גלולות על אקנה.

אישה צעירה בפרופיל

טיפולי אקנה הורמונליים הם בעיקר יעילים כאשר לוקחים תרופות מרשם אשר הוכחו כי הן יכולות להעלים אקנה לדוגמא, סוגים שונים של גלולות למניעת הריון ואפילו ישנם תרופות עבור לחץ דם שיכולות לסייע בהעלמת האקנה שלך (כמובן שלא להשתמש בשום דבר ללא מרשם והכוונה מרופא). סוג אחר של טיפול הורמונלי הוא נטילת סטרואידים דרך הפה, אך אלה יעילים רק לטווח קצר במקרה של אקנה חמור, הטיפול הזה לא יהיה אפקטיבי לאורך זמן, זה בעיקר משמש להרגעה של התפרצות קשה של אקנה.

נשים רבות חושבות על "גלולות" רק כאמצעי למניעת הריון, אך לחלק מהנשים זה יכול גם לעזור לשלוט באקנה שלהם השאלה תוך כמה זמן גלולות משפיעות על אקנה? גלולות יכולות לסייע בטיפול באקנה על ידי שיפור ובסופו של דבר חסימת ההשפעה שיש לאנדרוגנים (ההורמונים הגבריים) על העור. אם את חווה אקנה ואת מעל גיל 25 או שאת חווה התלקחות של אקנה לפני המחזור החודשי הגלולה יכולה לסייע לך במיוחד.  תוך כמה זמן גלולות משפיעות על אקנה? זה מאוד אינדיבידואלי, יש בנות שרואות תוצאות כבר בשבוע שבועיים הראשונים, ויש בנות  שלוקח להן חודשיים ואפילו שלושה עד שרואים תוצאה. הסיבה לכך כי ההורמונים החדשים צריכים להיכנס למערכת ולאזן אותה. ולכן יש לקחת בחשבון שזה תהליך וצריך סבלנות והתמדה. לכן אם התחלת טיפול בגלולות ועברו חודשיים ואת לא רואה שיפור אל תתיאשי בסוף זה עובד 

סוגי גלולות, תוך כמה זמן גלולות משפיעות על אקנה:

ישנן מגוון רחב של גלולות וכל אחת מהן משפיעה באופן שונה, אנסה כאן לעשות סדר ולתת מידע על הגלולות השונות שיעילות לאקנה ותוך כמה זמן גלולות משפיעות על אקנה. נתחיל בגלולה דיאנה 35, הגלולה הזאת אושרה בשנת 1985 התרופה הזאת בעצם מדכאה הורמונים בשם אנדרוגינים והיא גם מדכאה ביוץ ולכן היא בעצם מונעת כניסה להריון אך לא רק היא יעילה לכל מה שקשור להפרעה הורמונלית אסטרוגינית  כמו אקנה, עור שומני ושיעור יתר אצל נשים בגיל הפוריות. דיאנה 35 לטיפול בבעיות אקנה היא רק לאחר שבעיית העור לא השתפרה לאחר שימוש בטיפולים אחרים, עדיף קודם להתייעץ עם קוסמטיקאית שתתאים לך תוכנית טיפול בריאה ואפקטיבית יותר שתהפוך את עורך לחלק וזוהר, אך אם הבעיה לא נפתרת אפשר להתייעץ עם רופא לנטילת דיאנה 35 לטיפול בסימני אנדרוגיניזציה, בעת נטילת דיאנה 35 אין ליטול אמצעי הורמונלי אחר למניעת הריון. אם בעיית העור שלך נפתרה ואת עדיין מעוניינת בגלולות למניעת הריון עלייך להשתמש באמצעים אחרים אם תרצי להפסיק עם הגלולות, וכמובן שהגלולה לא מגינה עלייך מפני הידבקות ממחלות המועברות במגע מיני תוך כמה זמן גלולות אלו משפיעות על אקנה? אז כפי שאמרנו, זה מאוד אינדיבידואלי, משפיע תוך שבועיים עד חודשיים וחצי. עוד גלולה שמסייעת בטיפול באקנה היא גלולה בשם יאז הגלולה מיועדת למניעת הריון ולטיפול באקנה במצב בינוני ובתופעות טרום וסתיות חמורות, בנשים שבחרו להשתמש בגלולה למניעת הריון כמו הדיאנה, גם גלולות היאז הן מוצא אחרון,  רק לאחר שניסית לטפל בעורך בדרכים המקובלות כמו טיפולי פנים ותכשירים תיפני לרופא שיאשר לך ליטול אותן. תוך כמה זמן הגלולה משפיעה? בין חודש לחודשיים לכן יש להתאזר בסבלנות ואל תצפי לתוצאות מיידיות.

שגרת הטיפוח בעת נטילת גלולות.

הדבר הראשון והכי חשוב שיש לדעת כשנוטלים גלולות או כל תרופה אחרת לעיתים זה גורם לעור להיות דק ורגיש יותר, לכן יש לשאול את הרופא שנתן את המרשם אם התרופה גורמת לעור להיות רגיש יותר, ואם כן לצאת רק עם קרם הגנה בעל SPF גבוה (30% ומעלה) וכובע רחב שוליים כשהולכים לים או נחשפים לשמש חזקה. גלולות גם עלולות לייבש את העור לעיתים ולכן כדאי להשתמש בקרם לחות איכותי ולשתות הרבה מים שיזינו את עורך בלחות. מפני שהעור אכן רגיש כדאי להתייעץ עם קוסמטיקאית לשאול מה מותר ומה אסור למשל, אם יש בבעלותך פילינג שהיית משתמשת בו עד עכשיו, יש מצב בעת נטילת גלולות הוא יכול להזיק לעורך ולכן עדיף להתייעץ לגבי כל תכשיר שהשתמשת או שאת רוצה להשתמש. בנוסף כדי להאיץ את התהליך של העלמת האקנה יש להקפיד על היגינה, לנגב את הפנים רק במגבת חדשה או נייר טואלט ובשום פנים ואופן לא במגבת משומשת הנוטה לצבור שאריות איפור וחיידקים, גם את ציפית הכרית יש להחליף לעיתים תכופות כי גם היא מהווה כר נרחב לפעילות חיידקית. 

תוך כמה זמן גלולות משפיעות על אקנה, העבודה במכון שלנו "אור קוסמדיקס"

כפי שנכתב כאן, נטילת גלולות עבור אקנה אמור להיות המוצא האחרון להיפטר מאקנה. מומלץ להתייעץ עם קוסמטיקאית או רופא לפני כן, באור קוסמדיקס תוכלי לקבל חוות דעת מקצועית וכנה. נוכל להמליץ על גלולה שיכולה להיות אפקטיבית במקרה שלך, לעיתים הגלולה אינה מספיקה ונוכל להמליץ לך על תכשירים מסוימים שאפשר ליטול בעת נטילת הגלולה שיעזרו להאיץ את התהליך, באור קוסמדיקס ישנו מכשיר לאבחון עור מתקדם שיוכל לתת לנו תמונת מצב כוללת ולהבין מה באמת יכול לעזור לך, אם זה רק תכשירים, אם זה רק גלולות. אצלנו, את אינך לבד בתהליך הזה את מקבלת ליווי צמוד ואמורה לדווח על כל התקדמות/רגרסיה שחלה בעורך. כפי שנאמר כאן מספר פעמים העלמת אקנה לא קורית בין לילה, זהו תהליך שצריך להתאזר בסבלנות והתמדה כדי לקבל תוצאות מושלמות. לכן, אנחנו מסבירות ללקוחותינו שהן צריכות להישמע אחר ההוראות בצורה מדויקת, אם ניתנה הוראה למרוח משחה כל יום זה חייב להיות כל יום על מנת שנוכל להתקדם, אותו דבר עם גלולות כדי שזה יצליח המטופלת חייבת להיות עקבית! הגאווה של המכון שלנו הוא לא המכשור החדשני או התוצאות המדהימות, נכון שכל זה חשוב מאוד ואפילו הכרחי אבל הגאווה שלנו היא הקשר האישי שנוצר עם המטופלות שלנו, אנחנו שומעות את הבעיות שלהן וההתמודדות שלהן עם האקנה, אכפת לנו שיקבלו את התוצאה הרצויה אצלנו כל לקוחה שנכנסת לאור קוסמדיקס היא סיפור בפני עצמו, היא נכנסת לנו ללב, אנחנו רוצות לעזור לה כי אנחנו שומעות מה עובר עליה, אנחנו מזמינות אותך להיכנס לתהליך הזה ולא לוותר 

לייעוץ חינם: 077-7018818 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן