עיסוי פנים נגד קמטים

הופעת קמטים בפנים יכולה להיות מאוד מתסכלת ועבור נשים מסוימות זה אף משנה חיים, ולהבין שהגיל מתחיל לעשות את שלו וזה בעצם סימן שמגיע שלב חדש ולא מוכר בחיינו.  כמובן שהיום עם עולם הקוסמטיקה המתקדם ישנם דרכים מהירות ופשוטות של טיפולי אנטי אייג'ינג שיכולים להעלים את הקמטים או לפחות להפחית אותם. טיפולים כאלה כוללים בתוכם מתיחות פנים, ישנם גם מתיחות פנים ללא הליך כירורגי כמו שיטת הHIFU שהיא מוכחת ויעילה וכמעט ללא כאבים. ישנם גם כמובן הזרקות של חומצה היאלורונית, הטיפולים האלו טובים ומבורכים מפני שחומצה היאלורונית קיימת בגופנו באופן טבעי. כמובן שיש עוד שלל שיטות לעכב את הופעת הקמטים ולמנוע אותם. אך במאמר זה נרצה לדבר על שיטה לעכב את היווצרות הקמטים אצלך בבית, בעזרת עיסוי פנים נגד קמטים שאורך דקה אחת בלבד שאותו את מכניסה לשגרת הטיפוח שלך את יכולה לעכב ואף למנוע את היווצרות הקמטים. עיסוי פנים נגד קמטים יכול להיות הסוד לא רק לשיפור הזוהר אלא לפנים מוצקות יותר וללא קמטים. איך זה? ראשית, לישה של העור משפרת את זרימת הדם, מה שמביא "יותר תאי דם לעור, יותר חמצן וספיגה טובה יותר של מוצרים 

אישה מקבלת עיסוי

עיסוי פנים נגד קמטים איך עושים את זה

עיסוי פנים נגד קמטים ראשית חייב לבחור קרם לחות איכותי התואם את סוג העור שלך לאחר מכן ניתן להתחיל בעיסוי.

  1. עיסוי פנים נגד קמטים לאף  התחילו לעסות את גשר האף בקצות האצבעות לפי צורת האף שלך. 
  2. עיסוי  מתחת לעיניים, להתחיל לעסות בקצות האצבעות מתחת לעיניים כלפי חוץ. 
  3. עיסוי בעצמות הלחיים, להתחיל לעסות את עצמות הלחיים מהחיבור של האף וכלפי חוץ, חיזרו על העיסוי כמה פעמים. גם מתחת לעצמות הלחיים לעשות פעולה דומה. 
  4. עיסוי פנים נגד קמטים במצח, התחילו בעיסוי ממרכז המצח והחוצה, לאחר מכן לעסות את המצח כלפי מעלה מהגבות ועד לקו השיער, הקפידו לא לעסות חזק מדי עם כריות האצבעות בלבד 
  5. עיסוי פנים נגד קמטים בסנטר, השתמשו בשתי האצבעות שלכם והתחילו לעסות מכיוון השפה התחתונה ולקו הלסת. התחילו מכיוון המרכז לכיוון האוזניים. 
  6. חלק חשוב מאוד שאסור לשכוח בעת עיסוי פנים נגד קמטים הוא הצוואר, צריך לבצע עיסוי בצורה קלה ומהירה במעלה הצוואר לכיוון קו הלסת על מנת למשוך את העור למעלה, ישנם הרבה סרטונים להמחשה שתוכלו לקבל דוגמא טובה יותר טובה איך לעשות את העיסוי. 

עיסוי פנים נגד קמטים מכשירים ביתיים

ישנם הרבה חברות שמפרסמות מכשירי עיסוי פנים נגד קמטים לשימוש ביתי. ראשית כל כדאי מאוד לשמוע המלצות ולחפש לקוחות מרוצים שרכשו את המוצר והם ממליצים עליו מפני שהמחירים של המכשירים הללו לא זולים כלל (בסביבות ה 800 שח) ההמלצה שלנו היא להוסיף קודם כל  עיסוי פנים נגד קמטים לשגרת הטיפוח ללא מכשירים כאלה ואחרים אך להשקיע בתכשירים איכותיים ולשלב מוצרי אנטי אייג'ינג בעת העיסוי לדוגמא, מריחה של מסכת זהב פעם בשבוע לאחר העיסוי תהיה מעולה מפני שלזהב עצמו תכונות אנטי אייג'ינג רבות והוא יכול להיות דרך מצויינת למניעת קמטים והמסכה גם זולה יותר ולכן ההמלצה היא קודם כל להתחיל בעיסוי עם תכשירים איכותיים ואז לבדוק על מכשירים ביתיים עבור עיסוי פנים נגד קמטים. 

טיפולי עיסוי פנים נגד קמטים באור קוסמדיקס.

בקליניקה המקסימה שלנו נשמח להתחיל איתך תהליך לשמירה על העור שלך. אנחנו מחזיקים את התכשירים הכי איכותיים ורבי עצמה הכל על מנת שתוכלי לראות תוצאות משמעותיות לאחר עיסוי פנים נגד קמטים. אצלנו בקליניקה קיימת אופציה לאבחון עור ממוחשב שנותן לנו תמונת מצב מדויקת לכל מה שקורה בשכבות הפנימיות של עורך, נוכל לתת לך טיפול מדויק נגד קמטים. אור קוסמדיקס מציעים לך עוד הרבה תחליפים לא ניתוחיים עבור מתיחה ומיצוק של עור הפנים כמו מתיחת פנים בשיטת HIFU ומתיחת עפעפיים בשיטת הפלזמה. ישנה גם את האופציה של הזרקת חומצה היאלורונית הנותנת לחות וזוהר לעורך. 

אנחנו מאמינים שעם קצת התמדה, סבלנות והשקעה ניתן לראות תוצאות מדהימות ולקבל ולהחזיר את הנעורים שלך בחזרה.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן