טיפול פנים HIFU

טכנולוגיית ה  HIFU-high intensity focused ultrasound הוא טיפול פנים חדשני ומהפכני להידוק העור, טיפול פנים HIFU הוא תחליף לא פולשני וללא כאבים למתיחת פנים. הוא משתמש באנרגיית אולטרסאונד כדי לעודד ייצור קולגן וגורם לעור מוצק יותר ופחות מקומט.

טכנולוגיית ה HIFU הייתה יעילה בעיקר על צמחים, החלו להשתמש בה לאסתטיקה רק בשנת 2008 והיא אושרה על ידי משרד הבריאות ב 2014 כדי לשפר את הקמטים והקמטוטים באזור החזה והמחשוף.  לאחר כל הניסויים שנעשו בתחום, מומחים קבעו כי טיפול פנים בשיטת ה HIFU הוא בטוח ויעיל להרמת פנים ולעידון קמטים. המטופלים ראו תוצאות מדהימות כמה חודשים לאחר הטיפול ללא הסיכונים והכאבים הכרוכים בניתוח.

אישה חצי פנים חלקות חצי פנים מקומטות

טיפול פנים HIFU איך זה עובד?

טכנולוגיית ה HIFU כפי שאמרנו משתמשת באנרגיית אולטרסאונד ממוקדת כדי לכוון את שכבות העור הפנימיות. אנרגיית אולטרסאונד גורמת לרקמות הפנימיות להתחמם במהירות, ברגע שהתאים באזור הממוקד מגיעים לטמפרטורה מסוימת , הם בעצם חווים סוג של "נזק" זה נשמע לא טוב אמנם אך הנזק' בעצם מגרה את התאים לייצר יותר קולגן-חלבון המספק לעור את האלסטיות שלו. עליה בקולגן גורמת לעור להפוך למוצק ומהודק יותר ולהיות בעל מראה פחות מקומט, מכיוון שקרני אולטרסאונד המתמקדות בשכבות שמתחת לפני העור, אין פגיעה בשכבות העליונות ולכן המטופלת אינה נראית פצועה וחבולה. 

למי מתאים טיפול פנים HIFU?

 טיפול פנים HIFU לא מתים לכולם, הוא עובד בצורה הטובה ביותר על אנשים מעל גיל 30 עם רפיון עור קל עד בינוני. אנשים בעלי עור רפוי מאוד עשויים להזדקק למספר טיפולים כדי לראות תוצאה משמעותית. אם את סובלת מרפיון עור קשה  ואת מפחדת מניתוח את עדיין יכולה לעשות את הטיפול, אך תצטרכי כמה וכמה טיפולים כדי לראות תוצאה, יש להגיע לאבחון מקצועי ונוכל לראות אם הנך מתאימה להליך של טיפול פנים HIFU אך אם הריפיון ממש חמור רוב הסיכויים שהאופציה היחידה שלך היא ניתוח. טיפול פנים HIFU אינו מומלץ לאנשים עם זיהומים ונגעים פתוחים, אקנה קשה או סיסטיק ושתלים מתכתיים באזור הטיפול ימנע ממך להיות מועמדת לטיפול הזה. 

טיפול פנים HIFU יתרונות.

טכנולוגיית ה HIFU עלתה משמעותית בשנים האחרונות, מספר ההליכים שבוצעו גדל ב  64.8% בין השנים 2012-2017. לטיפול פנים HIFU יתרונות אסתטיים רבים הכוללים הפחתת קמטים, הידוק עור נפול בצוואר,  הרמת לחיים גבות ועפעפיים, שיפור מראה הלסת, הידוק הדקולטה, החלקה של העור. במחקר שנערך בשנת 2017, 32 אנשים קוריאנים, שטופלו במכשיר ה HIFU נמצא כי הטיפול שיפר משמעותית את גמישות העור בלחיים, הבטן התחתונה ובירכיים לאחר שתיים עשרה שבועות. במחקר גדול יותר של 96 אנשים 66% מהמטופלים ב HIFU הבחינו בשיפור במראה הפנים והצוואר לאחר 90 יום.וכמובן שכל זה ללא ניתוח וללא תקופת החלמה כואבת ומתישה, הלקוחה כבר באותה יום יכולה לתפקד כרגיל.

מתיחת פנים לעומת טיפול פנים HIFU:

כאן אנסה לעשות סדר ולהשוות בין ניתוח מתיחת פנים לעומת טיפול פנים בשיטת ה HIFU

 

 

פולשנות

זמן התאוששות

סיכונים

יעילות

השפעות לטווח ארוך

מתיחת פנים:

הליך פולשני הכולל חתכים ותפרים 

2-4 שבועות

-דימום

-זיהום

-הצטלקות של העור

-קרישי דם

-נשירת שיער באזור החתך

במחקר שנעשה 97% מהנבדקים דיווחו על שיפור ניכר

התוצאות ארוכות טווח עד 12 שנים

טיפול פנים HIFU

לא פולשני וללא חתכים

אדמומיות קלה ונפיחות

במחקר שנעשה 94% מהנבדקים דיווחו על שיפור ניכר

הטיפול מחזיק לשישה חודשים ולאחר מכן יש לעשות טיפול HIFU נוסף לתחזוק

מהטבלה ניתן לראות כי לטיפול פנים HIFU יש יתרונות רבים שאין אותם בהליך כירורגי, אין זמן החלמה, ללא כאבים והיעילות אותה יעילות פחות או יותר כמו במתיחת פנים רגילה, עוד יתרון שיש למתיחת פנים HIFU שהיא הרבה יותר זולה, בסקר שוק שנערך ב 2017  מצאו שמתיחת פנים עולה ולמצוא שמתיחת פנים עולה כפול 7 מטיפול פנים HIFU. לגבי השפעות לטווח ארוך, אנחנו רואים שמתיחת פנים מחזיקה יותר זמן בהרבה, אבל כמובן עם כל הסיכונים הכרוכים בטיפול הזה, היוקר שלו וזמן ההחלמה הארוך ניתן לשקול לעבור את התהליך אפילו מספר פעמים ולא לפגוש את סכין המנתחים. 

מה מרגישים בטיפול פנים HIFU?

במהלך טיפול פנים HIFU עלולים להרגיש אי נוחות קלה, יש מטופלים המתארים את התחושה כפולסים חשמליים זעירים או תחושה דקירה קטנה. אם המטופל מודאג מכאב הוא יכול להתייעץ לפני עם הרופא המטפל ליטול משככי כאבים או משחת אלחוש. לאחר הטיפול המטופל עלול להיתקל באדמומיות או נפיחות קלה שיעלמו במהלך השעות הבאות שלאחר הטיפול.

הוראות לפני טיפול פנים HIFU:

אין צורך בהכנה מיוחדת לפני טיפול פנים ,HIFU נרכז כאן את כל מה שכן צריך לעשות, עלייך להסיר את כל מוצרי האיפור והטיפוח מהאזור שבו את הולכת לעשות את הטיפול .

הטיפול עצמו:

בתחילה הרופא מנקה את האזור המטופל, לאחר מכן הוא ימרח קרם מאלחש על האזור המטופל לאחר מכן מתחילים בטיפול, הרופא מורח ג'ל אולטרסאונד מכשיר ה HIFU מכוון להגדרות הנכונות, אנרגיית האולטרסאונד מועברת לאזור המטופל בפולסים קצרים למשך 30 עד 90 דקות בערך עד גמר הטיפול, בזמן הטיפול המטופל עלול להרגיש חום ועקצוץ. לאחר הטיפול המטופל חופשי ללכת לביתו ולהמשיך בפעילותו הרגילה ללא שום שינוי. אם יש צורך בעוד טיפול, קובעים טיפול נוסף תלוי בתוצאה. 

טיפול פנים HIFU תופעות לוואי:

טיפול פנים HIFU נחשב לבטוח מאוד כמובן שהוא נעשה על ידי רופא או טכנאי שהוסמכו לכך, כפי שציינו לפני ניתן לחזור לפעילות תקינה כבר לאחר  שהמטופל עוזב את מקום הטיפול. אך לעתים יש תופעות לוואי קלות ונציין אותן כאן. אדמומיות קלה או נפיחות עלולה להופיע אך היא אמורה להיעלם ממש אחרי כמה שעות. תחושת עקצוץ קלה של המקום עלולה להימשך במקרים מסוימים כמה שבועות. לעיתים נדירות המטופל עלול להיתקל בחוסר תחושה או חבורות זמניות, תופעות לוואי אלו קורות לעיתים נדירות וחולפות לאחר מספר ימים. 

טיפול פנים HIFU סיכום:

טיפול פנים HIFU נחשב להליך בטוח, יעיל ולא פולשני להידוק ומתיחה של עור הפנים. קל לראות את היתרונות של הטיפול על פני מתיחת פנים כירורגית, אין חתכים אין צלקות ואין זמן מנוחה או החלמה ארוך וקשה HIFU גם זול בהרבה ממתיחת פנים. רוב המטופלים רואים תוצאות מלאות במשך שלושה חודשים עד שנה. אם אתם מחפשים טיפול מהיר, ללא כאבים טיפול פנים HIFU יכול להיות אפשרות מצוינת עבורכם. טיפול פנים HIFU אינו תרופת פלא, הוא מתאים לעור עם רפיון קל עד בינוני ויש לחזור על הטיפול לאחר שנה, שנתיים כשתהליך ההזדקנות הטבעי מתחיל להשתלט שוב. אם במקרה שלך הקמטים חמורים יותר ייתכן שHIFU לא יוכל לעזור במקרה כזה וכן תצטרכי לשקול ניתוח. 

קצת על טיפול פנים HIFU במכון שלנו:

באור קוסמדיקס הטיפול מתבצע בצורה בטוחה, מקצועית ועדינה. ראשית נאבחן האם את מתאימה לסוג הטיפול הזה ולאחר מכן נצא לדרך, אנחנו נעשה הכל כדי שתקבלי את התוצאה שתמיד חלמת עליה.

לייעוץ חינם חייגי: 0777018818

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן