טיפול פנים בגלי רדיו

טיפול פנים בגלי רדיו RF הנקרא גם הידוק העור בתדר רדיו הוא בעצם שיטה שאינה ניתוחית להידוק העור. נשים רבות חולמות למתוח את עור הפנים שלהן אך הן מפחדות מהליך כירורגי שלפעמים כרוך בכאב או השבתה של הגוף (תקופת החלמה ממושכת) לכמה שבועות וזה מובן בהחלט, אבל עולם הקוסמטיקה המתקדם מציע תחליף שאינו ניתוחי וללא זמן החלמה ממושך  טיפול פנים בגלי רדיו.  ההליך של טיפול פנים בגלי רדיו כולל שימוש בגלי אנרגיה לחימום השכבה העמוקה של העור המכונה דרמיס, החימום בעצם מעודד ייצור קולגן, קולגן הוא החלבון השכיח ביותר בגוף, הוא יוצר את מוצקות העור, ככל שאת מתבגרת, התאים בגוף מייצרים פחות קולגן, מה שמוביל לעור נפול ולא אלסטי ובעל קמטים, הריפיון הזה מתרחש בדרך כלל בגילאים 35, 40 כשכמות הקולגן שהתאים מייצרים מתחילה לרדת. 

טיפול RF משמש להידוק העור וסימני הזדקנות מאז שנת 2001.

אישה עדינה ממסגרת את פניה

איך טיפול בגלי רדיו עובד ? 

ישנם חברות שונות וכל מיני פיתוחים שעובדים בעצם על אותו עיקרון, גלי RF מחממים את השכבה הפנימית של העור °50-75 מחקרים הוכיחו כי טמפרטורה שמעל 46 מעלות במשך יותר משלוש דקות גורמת לגופך לשחרר לשחרר חלבוני הלם חום. החלבונים האלו מעודדים את גופך לייצר חלבוני קולגן חדשים. טיפול פנים בגלי רדיו הוא כמעט  ללא כאבים ואורך פחות משעה.

אז מה זה בעצם גלי רדיו? גלי רדיו הם בעצם סוג של קרינה, שחרור אנרגיה בצורת גלים אלקטרומגנטיים. ניתן לסווג אותו כאנרגיה נמוכה או כאנרגיה גבוהה בהתאם לכמות האנרגיה המשתחררת. לדוגמא, צילומי רנטגן הם קרינת אנרגיה ברמה גבוהה ואילו גלי רדיו מדובר בשחרור אנרגיה ברמה נמוכה למעשה היא משתחררת כמיליארד פחות אנרגיה מצילומי רנטגן. 

 טיפול פנים בגלי רדיו יתרונות:

היתרון העיקרי כפי שאמרנו זה הידוק העור והיפטרות מקמטים. אך לטיפול פנים בגלי רדיו יש עוד יתרונות.

  1.  טיפול פנים בגלי רדיו עשוי לעזור במאבק נגד נזקי השמש בשל יכולתו לעודד ייצור קולגן במחקר שנערך בשנת 2011 נמצא כי שלושנ חודשים של טיפול בגלי רדיו הוביל לשיפור משמעותי למטופלים עם סימנים קלים עד בינוניים של נזקי שמש. 
  2.  עוד יתרון עצום שיש לטיפול בגלי רדיו הוא שהטיפול לא משפיע רק על העור הפנים, אלא מעודד ייצור קולגן באזורים שונים בגוף. במחקר שנעשה בשנת 2017 24 מתוך 25 מטופלים דיווחו שראו שיפור בצורת גופם, 23 אנשים היו מרוצים באופן מלא מהתוצאות. עוד יתרון שיש לטיפול בגלי הרדיו, משפר את קווי המתאר של הפנים ומייפה ומחטב אותן.  
  3. קמטים וקמטוטים-  במחקר שנערך בשנת 2018 בחנו את השפעת גלי הרדיו על עורן של 70 נשים בגיל העמידה. תוצאות המחקר הראו כי לאחר שלושה טיפולים במשך שישה שבועות הפחיתו באופ]פן משמעותי את הקמטים והקמטוטים שלהן.  
  4. טיפול פנים בגלי רדיו מסיע להרזיה בפנים. השיטה הזאת משמשת כשיטה לא כירורגית להרזיה בפנים. במחקר שנעשה בשנת 2017 חוקרים רצו לבדוק את ההשפעה של גלי רדיו לפירוק שומן בפנים התחתונות של 14 נשים אסיאתיות בגיל העמידה.  לאחר חמישה שבועות ל90% מהנבדקות נמצאה הפחתת שומן בפנים 60% מהן היו מרוצות באופן מלא מהתוצאות.  

טיפול פנים בגלי רדיו סיכונים ותופעות לוואי:

הידוק העור בשיטת גלי הרדיו נחשב לבטוח כשמצע אותו רופא או קוסמטיקאית מוסמכת שידועת כיצד לעבוד עם המכשיר. בשום פנים ואופן לא להתפשר על חובבנים מפני ששימוש במכשיר הזה בצורה שאינה מכונה יכולה להוביל לכוויה. תופעות הלוואי השכיחות ביותר לטיפול פנים בגלי רדיו הן בין היתר נפיחות זמנית, אדמומיות, עקצוצים אנשים עם עור בהיר פחות סובלים מתופעות לוואי אלו ואילו מטופים בעלי עור כהה יש סיכוי שכן יופיעו תופעות לוואי מהסוג הזה. 

סוג הקרינה של גלי הרדיו היא שוות ערך לקרינה הנפלטת ממכשירים ביתיים נפוצים כמו טלפונים סלולריים או קרינת WiFi, אמנם להשפעות ארוכות טווח של גלי רדיו אינן ידועות לגמרי, אין עדיין שום הוכחה שקרינת גלי רדיו מהווה סיכון בריאותי לאנשים לטווח ארוך. 

טיפול פנים בגלי רדיו בבית:

ישנם מספר חברות המציעות מכשיר לטיפול פנים בגלי רדיו לשימוש ביתי. מטופלות רבות מעידות שאכן יש מספר מכונות יעילות להידוק העור ומניעת קמטים. מחקר שנערך בשנת 2017 בחן את היעילות של טיפול פנים בגלי רדיו לשימוש ביתי במשך שישה שבועות עבור קמטי עיניים כל ה 33 מטופלים דיווחו כי ראו שיפור ניכר ללא דיווחים על תופעות לוואי.

לסיכום, 

טיפול פנים בגלי רדיו הוא תחליף בטוח ונוח למתיחות פנים כירורגיות, הטיפול בעצם מעודד את התאים לייצר קולגן שאחרי על האלסטיות והגמישות של העור. הטיפול הזה כמעט ואינו כואב, אם תופעות לוואי קלות מאוד גם מבחינת המחיר הוא זול יותר ממתיחת פנים כירורגית. טיפול פנים בגלי רדיו מתאים לנשים מעל גיל 30 שמעונינות למתוח את עור הפנים שלהן, או לתת לפנים מראה חטוב ורזה יותר, יש לשים לב שהמכון או המכשיר שקניתן הוא אכן אמין ואיכותי, ושהמטפל מוסמך להשתמש בו כדי להימנע מכוויות. 

קצת על הטיפולים במכון שלנו "אור קוסמדיקס".

אצלנו במכון שמים דגש על מספר דברים חשובים 

  1. בטיחות- חשוב לנו להיות קשובות ללקוחה, במהלך הטיפול לשאול איך היא מרגישה ולעצור כשהיא מרגישה אי נוחות. 
  2. תוצאות- חשוב לנו שתתקבל התוצאה הכי מושלמת שיש!! אנחנו משתמשים במכשור הכי מתקדם, ועובדים בשיתוף עם מומחים שיודעים כיצד להפעיל את המכונה על מנת שתוכלי לקבל את התוצאה הרצויה. 
  3.  אוזן קשבת- חשוב לנו ללכת איתך יד ביד לכל אורך התהליך, להרגיע אותך לשמוע את החששות שלך, חשוב לנו שתרגישי אתנו הכי בנוח.

בואי לגלות את עצמך מחדש…

לפגישת ייעוץ חינם 077-7018818

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן