טיפול פלזמה להרמת עפעפיים

טיפול פלזמה להרמת עפעפיים הוא מתיחה של העפעף ללא הליך כירורגי.

טיפול פלזמה להרמת עפעפיים הוא טיפול שנותן מענה בעיקר לאנשים שאינם מרוצים מהעור הנפול סביב העפעפיים. תהליך ההתבגרות הטבעי של העור גורם לעור לאבד את האלסטיות והמראה המתוח שלו, בתהליך ההתבגרות העור מתחיל לאבד תכונות ששומרות על הלחות שלו. עד עכשיו הרמת עפעפיים הייתה נעשית רק על ידי ניתוח כירורגי, עם התקדמות הטכנולוגיה בעולם הקוסמטיקה פותחה השיטה של טיפול פלזה להרמת עפעפיים ללא צורך בפגישה עם סכין המנתחים. 

אז מה זה בעצם טיפול פלזמה להרמת עפעפיים זה בעצם הליך שנועד להדק, להרים ולהחליק את העור סביב העיניים מכשיר הפלזמה עמו משתמשים  אושר על ידי מומחים, המכשיר הזה יעיל ביותר להצערת עור הפנים ללא פעולה ניתוחית, משתמש בהעברת פלזמה על מנת להבהיר, להחליק ולהרים את העור הנפול סביב העיניים. המכשיר מפעיל את ייצור הקולגן הטבעי בעור ותיקון רקמות תוך דיוק ושמירת הרגשת הנוחות של המטופל. לאחר הטיפול רואים תוצאה מיידית וארוכת טווח, בעזרת הטיפול הזה תוכלו להגשים את החלום שלכם, עיניים עם מראה צעיר וחיוני!!

קלוז אפ על עין ירוקה

 טיפול פלזמה הרמת עפעפיים איך זה עובד?

מכשיר הפלזמה הוא כמין עט שעובד במהירות ובעדינות, שימוש במכונה לא דורש זמן החלמה ארוך ומפרך ונותן תוצאות לא פחות ממעולות. דבר ראשון המכשיר מאבחן איזה עוצמות צריך להשתמש לצורך העברת הפלזמה לפי דרישה ובקרת עוצמת האצבע. במהלך הטיפול עט הפלזמה מועברת אנרגיה חשמלית בשילוב עם חנקן וחמצן וחוגרת לשכבות העור העמוקות ביותר, נוצרת הפרעה תרמית בתוך שכבות הדרמיס והפיברובלטיס ובתגובה מגורה הייצור הטבעי של הקולגן ועוד חלבונים חיוניים שמהדקים את העור ומשפרים את נפח הנעורים, התוצאות הן ארוכות טווח. לאחר הטיפול יש פרק זמן של ריפוי (לא קשה) שיש להימנע מעבודה קשה ופעילות גופנית. 

טיפול פלזמה להרמת עפעפיים יתרונות

ישנם יתרונות רבים שטיפול פלזמה להרמת עפעפיים יכול להציע 

  1.  ההליך לא ניתוחי וכואב
  2. אי נוחות מינימלית בלבד
  3. מעודד התחדשות טבעית של העור
  4. מרים ומהדק את העור סביב העיניים
  5.  

טיפול פלזמה להרמת עפעפיים הוראות אחרי טיפול 

לאחר טיפול פלזמה להרמת עפעפיים יש בעצם תקופת ריפוי של 5-14 יום. במשך 48 השעות שלאחר הטיפול תופיע נפיחות קלה באזור הטיפול בלבד. במשך 5-10 ימים לאחר הטיפול תחוו קילוף קל של העור באזור המטופל וזה כמובן יבריא ויעבור. רק מהיום השני שלאחר הטיפול ניתן להשתמש באיפור ולכסות את המקום עם מייקאפ. במהלך תהליך הריפוי תוכלו להמשיך בהתנהלות תקינה, אך צריך לשמור על המקום המטופל מפני שמש ולכלוך. טיפול הפלזמה תורם להתחדשות של תאי העור ולכן העור לא נשחק בשונה מטיפולים כירורגיים אחרים.

תוצאות טיפול פלזמה להרמת עפעפיים יכולות להחזיק 3 שניום ואף יותר.

כמה מילים על טיפול פלזמה להרמת עפעפיים שלנו:

אצלנו באור קוסמדיקס טיפולי פלזמה להרמת עפעפיים נעשים בצורה הכי בטוחה ומקצועים שאפשר, צוות המומחים שלנו ראשית ינתחו את המצב במדוייק ויקבעו אם סוג טיפול כזה בכלל רלוונטי ומתאים. אצלנו הטיפול יתבצע בצורה בטוחה ועדינה שתוכלי לחזור לתפקוד תקין כבר בימים הראשונים. וכמובן והכי חשוב התוצאה!! 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן