העלמת קמטים מתחת לעיניים

במאמר זה נדבר על העלמת קמטים מתחת לעיניים. האזור סביב העיניים הוא אזור שעשוי להראות סימני הזדקנות מוקדמים וזאת משום שהעור מתחת לגלגל העין הוא עור דק ויש בו כלי דם רבים. קמטים מסביב לעיניים יכולים לתת מראה עייף וחסר חיים, ולנשים רבות מפריעה מאוד התופעה הזאת. כעת ננסה להבין ממה נוצרים הקמטים ולתת את כל הדרכים

תמונת קלוז אפ של עין כחולה

הסיבה הראשונה והשכיחה ביותר היא כמובן תהליך ההזדקנות הטבעי של העור. כבר מגיל 25 הגוף נכנס לתהליך שהוא מייצר פחות ופחות קולגן, חלבון האחראי על האלסטיות והגמישות והגמישות של העור. ברגע שהוא מפסיק להיות מיוצר כמו פעם, העור שלנו מתחיל להתקמט ומכיון שהעור מתחת לעיניים דק ורגיש יותר, הוא בדרך כלל גם הראשון להתקמט.

סיבה שניה להופעת קמטים מתחת לעיניים היא קרינת UV, קרני אולטרה סגול מפרקות את הקולגן בעור שכפי שאמרנו הוא המפתח לעור אלסטי ומתוח.  מקור החשיפה לקרניים אולטרה סגולות כמובן הן מהשמש או מיטת שיזוף ולכן העלמת קמטים מתחת לעיניים מתחילה קודם כל בלהישמר מקרינת UV הקפידו לשהות בצל, להשתמש בקרם הגנה ובכובע שמש.   

הסיבה השלישית היא עישון, מחקרים הוכיחו כי עישון מלבד ההזדקנות הטבעית כמובן הוא הגורם המרכזי להופעת קמטים  אצל נשים וגברים כאחד. עישון פוגע בקולגן ובאלסטין של העור, בנוסף עישון מכווץ את כלי הדם בפנים, חוסם את זרימת הדם ומונע הזנה של העור בויטמין A. העלמת קמטים מתחת לעיניים במקרה כזה תהיה קודם כל להפסיק לעשן לפני שפונים לטפל בקמטים עצמם.

הסיבה הרביעית להופעת קמטים מתחת לעיניים היא הרגלי שינה לא נכונים, ברגע שאת קוברים את פניכם בכרית שרירי הפנים שלכם נדחפים כלפי מעלה, בסופו של דבר, עם הגיל עור הפנים מאבד את היכולת לחזור חזרה למקומו ומתחילים להופיע קמטים, במיוחד מתחת לעיניים.

העלמת קמטים מתחת לעיניים בבית:

ראשית, נסו לעשות תרגילי פנים להעלמת קמטים מתחת לעיניים. תרגילי פנים הוכחו כיעילים להידוק העור מתחת לעיניים. לעיסוי הפנים המלא ראו במאמר "עיסוי פנים נגד קמטים". עוד טיפ חשוב, אם אתם סובלים מאלרגיה אתם חייבים לטפל בה מפני שאלרגיות לעיתים קרובות גורמות לדלקות וגרד סביב העיניים. הגירוד התכוף גורם לאזור מתחת לעיניים להתייבש ולהופעת הקמטים. טיפול מתאים לא רק יעזור לאלרגיה אלא גם יסיע גם להעלמת קמטים מתחת לעיניים בטווח הארוך. שנית, שימוש ביתי בפילינג עדין יסייע לקידום צמיחת תאים חדשים, כמובן וזה סופר חשוב להשתמש בפילינג שנועד לשימוש לעור העדין שמתחת לעיניים. חוסר לחות גם יכול להגביר את מראה הקמטים מתחת לעיניים, חפשו קרם לחות המקדמים את זרימת הדם וצמיחת תאים חדשים מוצרים המכילים ויטמין A פפטידים וחומצה היאלורונית יהיו מצוינים להפחתת מראה קמטים מתחת לעיניים, עדיף להשתמש בתכשירים בצורה של ג'לים וסרומים, ושוב, כמובן שהתכשיר אמור להיות מותאם במיוחד לעור שמתחת לעיניים. 

העלמת קמטים מתחת לעיניים:

כעת נפרט את כל הטיפולים שהשוק מציע עבור העלמת קמטים מתחת לעיניים. 

  1. העלמת קמטים מתחת לעיניים באמצעות פילינג כימי: ניתן למרוח פילינג כימי על הפנים כדי להסיר תאי עור מתים ולחדש אותם. פילינג כימי אינו יעיל במקרה של קמטים עמוקים או עור נפול, אך ייתכן שהם יצליחו להפחית את מראה הקווים הדקים סביב העיניים. 
  2. הזרקות וחומרי מילוי עבור העלמת קמטים מתחת לעיניים: חומרי מילוי של חומצה היאלורונית המוזרקים מתחת לעיניים או סביבן כדי "למלא" את מראה הפנים. החומרים האלו הם זמניים כמובן, הם נותנים תוצאה שנמשכת כחצי שנה עד שנתיים. התוצאה היא מיידית וניתן לראות שינוי משמעותי בעזרת הטיפול הזה.
  3. העלמת קמטים מתחת לעיניים , טיפול באמצעות יהלום: הטיפול הזה בעצם משמש לקילוף העור, ממש כמו פילינג הוא מתאים במיוחד לאזורים רגישים כמו העור מתחת לעיניים הטיפול בעצם מסייע לסילוק תאי עור מתים והחלפתם בתאי עור חדשים. זה כמובן גורם לעור להיראות רענן, אלסטי ופחות מקומט. 
  4. טיפולי מיקרונידלינג להעלמת קמטים מתחת לעיניים: Microneedling הוא טיפול שהפך בשנים האחרון למאוד פופולרי להעלמת קמטים מתחת לעיניים. במהלך הטיפול הזה משתמשים במחטים זעירות המנקבות בצורה מבוקרת את העור, תהליך ההחלמה הטבעי של העור מעודד ייצור קולגן ומשפר את מראה הקמטים והקווים הדקים בעור. 
  5. תכשירי אנטי אייג'ינג להעלמת קמטים מתחת לעיניים: ישנם תכשירים המיועדים למריחה על האזור של מתחת לעיניים המכילים ויטמינים שונים וחומצה היאלורונית ושלל דברים המזינים את העור הרגיש של האזור הזה. 

העלמת קמטים מתחת לעיניים באור קוסמדיקס:

העלמת קמטים מתחת לעיניים נעשית באור קוסמדיקס בצורה מקצועית ויעילה. ניתן להתאים טיפול באמצעות תכשירים רבי עוצמה שיאטו את הופעת הקמטים ויטשטשו אותם. בקליניקה שלנו ישנה גם את האופציה של שיטת הפלזמה שהיא בעצם נועדה להרים ולהחליק את העור סביב העיניים מכשיר הפלזמה עמו משתמשים  אושר על ידי מומחים, המכשיר הזה יעיל ביותר להצערת עור הפנים ללא פעולה ניתוחית, משתמש בהעברת פלזמה על מנת להבהיר, להחליק ולהרים את העור הנפול סביב העיניים. כמובן שגם ניתנת האופציה של הזרקה בחומצה היאלורונית הנעשית בצורה טבעית ועדינה, הטיפול הזה נותן לך תוצאה מיידית וכבר מיד לאחר הטיפול את העור נראה מתוח וזוהר. כמובן שלפני כל תהליך שתתחילי באור קוסמדיקס תקבלי חוות דעת של מומחה ויתאים את הטיפול הטוב ביותר עבור סוג העור שלך ומצבו, על מנת שהטיפול יתבצע על הצד ביותר הוא חייב להיות מותאם אישית!

אנחנו משתמשים במכשור הכי מתקדם והחומרים הכי איכותיים על מנת שתקבלי את התוצאה המושלמת ולהגשים לך חלום!

  

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן