מתיחת פנים בשיטת HIFU – High Intensity Focused Ultrasound

לטיפול אלגנטי ואפקטיבי בקמטים שאי אפשר לברוח מהם ובשלב מסוים, קשה להסתיר אותם, גם אם מתאמצים… הטיפול יעיל כמובן, לסימני השנים: קמטים, אזורים רפויים בפנים ומראה עור עייף וחסר חיוניות.
החדשות הטובות הן, שהטכנולוגיה המתקדמת מגיעה לעזרתם של אותם אנשים המעוניינים למתוח את הפנים וליהנות ממראה עור צעיר וחיוני יותר.

כיום, ניתן להשיג תוצאות מרשימות ואיכותיות, גם ללא צורך בהליך ניתוחי, הרדמה או זמן החלמה וגם ללא האי נוחות אשר כרוכה בטיפולי ההזרקות.

אישה חושנית עם אודם אדום

מתיחת פנים בשיטת HIFU – High Intensity Focused Ultrasound מבוססת על כלי האולטרסאונד.


השיטה גורמת לכיווץ הסיבים אשר אחראיים על ייצור הקמטים, מצמצמת את נפח השריר וגורמת לתוצאות מידיות הבאות לידי ביטוי בעור מתוח באזורים המטופלים.

הליך הטיפול
מתיחת הפנים בשיטת HIFU  כוללת עד 2 מפגשים – ברוב המקרים הסדרה תכלול 2 מפגשים – כל טיפול בסדרה אורך כשעתיים.

את התוצאות ניתן להתחיל ולראות כבר בתום הטיפול הראשון, אך התוצאות המירביות יראו לאחר כחודשיים לאחר הטיפול – כאן חשוב לציין כי ברוב המקרים הטיפולים יהיו במרווח של חודשיים שלושה בין אחד לשני.
הטיפול בשיטת  HIFU נחשב כאיכותי ואפקטיבי במיוחד, כאשר עם סיום הטיפולים, המטופלים ייהנו מעור חלק ונטול קמטים.
הליך הטיפול עצמו איננו כרוך בהכנות מקדימות או בתקופת החלמה והמטופל בשיטה יכול לחזור לשגרת חייו מיד בתום הטיפול.
למי שחושש מנושאים הקשורים לרמת בטיחות הטיפול, חשוב שידע שמדובר בטכנולוגיה עם אישור מכון התקנים הישראלי ומבוצעים על ידי איש מקצוע אשר עבר הכשרה ייעודית בתחום ניתן להיות רגועים ורק לחכות לתוצאות.

לחזור וליהנות ממראה עור צעיר

 

בזכות הטכנולוגיה החדשה והמתקדמת של מתיחת פנים ללא ניתוח בשיטת HIFU, ניתן לשוב וליהנות ממראה עור צעיר, חיוני ונטול קמטים.

מכיוון שהתהליך לא כרוך בהתערבות כירורגית, בהרדמות או בהשארת צלקות, אין צורך לפנות זמן רב או לבצע שינויים בחיים בכדי ליהנות מתועלותיו – הדבר היחיד אותו יש לעשות, זה פשוט לקבל את ההחלטה על הרצון במתיחת פנים ולעשות את הצעדים בכדי להוציא את ההחלטה הזאת אל הפועל – על ידי הגעה לאיש מקצוע מנוסה המתמחה בשיטה.

אם גם אתם מעוניינים ליהנות מכל היתרונות הטמונים במתיחת פנים ללא ניתוח, אתם נמצאים במקום הנכון.
מוזמנים ליצור קשר עם אור קוסמדיקס הקליניקה לאסתטיקה רפואית ולעשות את הצעד הראשון בדרך למראה עור צעיר, חיוני ומרשים.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן