צלקות אקנה נגרמות בדרך כלל כתוצאה מטיפול לא נכון באקנה, מחיטוט באותם פצעים המופיעים בפנים או כתוצאה מ"פיצוצם". הצלקות יכולות לפגוע בצורה משמעותית במראה עור הפנים ולהפריע מאוד לאנשים אשר סובלים מהן. 

אישה עושה תנועת פוקוס

החדשות הטובות,

עבור כל מי שסובל מנושא של צלקות בפנים, טמונות בעובדה שכיום, באמצעות טיפולים חדשניים ואיכותיים, ניתן להעלים את הצלקות וליהנות ממראה עור חלק ויפה יותר. כמובן, שבכדי ליהנות מכל היתרונות אשר טומנים בהליך טיפול בצלקות אקנה, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בצורה מוקפדת את הקוסמטיקאית אשר תבצע את הטיפול ואת השיטה באמצעותה אותו טיפול בצלקות אקנה יתבצע.

כיצד נוצרות הצלקות?

כאמור צלקות אקנה בפנים, הן תוצר של טיפול שגוי באותם פצעים בפנים. פעולות כמו ניסיון לניקוז הפצעים, גורמות לזיהום חיידקי והגעתו לשכבות העמוקות יותר של העור וזה בעצם מה שגורם בסופו של דבר להיווצרותן של אותן צלקות בפנים – אשר לצערנו, מלוות אותנו גם הרבה אחרי שאותם פצעי בגרות עוברים. צלקות כתוצאה מאקנה, יכולות להופיע בדרגות חומרה שונות, כאשר בחלק מהמקרים, קשה מאוד להבחין בקיומן ובחלק אחר מהמקרים, הן מאוד בולטות ופוגעות בצורה משמעותית במראה עור הפנים. כמובן, שההחלטה על קבלת טיפול בצלקות אקנה, תלויה במטופלים ובשאלה, עד כמה מפריע להם עצם קיומן של הצלקות על הפנים. חשוב לציין, שחשוב שאנשים אשר נמנעים מהטיפול רק בגלל חשש מהליך פולשני או מכאב, יהיו מודעים לעובדה שכיום ישנן שיטות טיפול מתקדמות, באמצעותן ניתן להעלים צלקות, ללא טיפול פולשני, ללא תחושת כאב או זמן החלמה, אלא באמצעות טיפול קצר, נקודתי ואיכותי.

 

מגוון רחב של שיטות טיפול


כל מי שתר אחר שיטת טיפול בצלקות אקנה, עתיד לגלות שהאפשרויות המוצעות לו בתחום הן רבות ומגוונות. בין שמות השיטות בהןן הוא עתיד להיתקל בהליך החיפוש: טיפולי פילינג כימי, הזרקות של חומצה היאלורונית, פילינג לייזר, פילינג מכני, לייזר פרקציונלי ועוד.. לכל אחת מהשיטות הללו, יש כמובן, את היתרונות והחסרונות שלה, כמו גם את מידת היעילות שלה.

בטרם תחילת הליך טיפול באותן צלקות אקנה, מומלץ לנסות ולאסוף כמה שיותר מידע אודות השיטה ולקבל את התמונה המלאה באמצעות פריטים כגון: מספר המפגשים, אורכו של כל טיפול, מחירים, תופעות לוואי ותוצאות. איסוף המידע הזה, יסייע בבחירת השיטה המתאימה בנושא של טיפול בצלקות אקנה, אפילציה בפנים ואקנה טיפול.

אם גם אתם סובלים מצלקות אקנה או צלקות אחרות בפנים, חשוב שתדעו כי בקליניקה של "אור קוסמדיקס", ישנה מחלקה מיוחדת המתמחה בין היתר גם בהסרת צלקות. טיפול הסרת הצלקות, אפילציה בפנים ואקנה טיפול מתבצעים באמצעות מכשור חדשני ומתקדם. הטיפולים עצמם הינם קצרים, יעילים ונטולי אי נעימות או כאבים – את התוצאות, ניתן לראות בתוך זמן קצר מתחילת הטיפולים. לפרטים נוספים, אודות הטיפול, מוזמנים ליצור קשר עם "אור קוסמדיקס".

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן