הסרת שיער בלייזר נחשבת ליעילה ביותר מכל השיטות האחרות, דוגמת שעווה וגילוח. בשנים האחרונות גברים רבים מסירים שיער מכל חלקי הגוף. הסרת שיער גברים בשיטת הלייזר מביאה תוצאות אחידות וטובות שנשארות לאורך זמן רב. שיעור הגברים שמתעניינים בשיטת הסרת שיער גברים הוא כ-40 אחוז מכלל הפונים/ות לקליניקה. כשמדובר על הסרת שיער גברים, האזורים המבוקשים ביותר הם הסרת שיער בפנים לגברים, גב, כתפיים, חזה, בטן וצוואר. 

גבר חושני

אור קוסמדיקס היא קליניקה לאסתטיקה רפואית המספקת טיפולי הסרת שיער גברים, הסרת שיער בפנים לגברים וכן הסרת שיער באוזניים. בקליניקה דור חדש של מכונות הלייזר המבוסס על טכנולוגיה חדשנית אשר מוליכה את אנרגיית קרן הלייזר בצורה יעילה ומדויקת, כך שמתקבלות תוצאות אפקטיביות ביותר של הורדת שיער לגברים. כמובן שהתוצאות משתנות ממטופל למטופל, בהתאם לגילו של המטופל, האזור המטופל, סוג וגוון השיער. הרוב המכריע של המטופלים ייהנה מתהליך הורדת שיער לגברים לטווח ארוך מאוד עד לצמיתות. ככל שמתקדמים עם הטיפולים, קצב צמיחת השיער הופך לאיטי יותר.

תהליך הסרת שיער בלייזר אינו כרוך בשום סוג של כאב, אלא בעקצוץ קל. הדבר משתנה מעט מאזור לאזור בגוף ואם בכל זאת הטיפול גורם לאי נעימות מקומית, ניתן למרוח משחת אלחוש כחצי שעה לפני הטיפול.

הסרת שיער לגברים היה במשך שנים רבות דבר שממנו הגברים נמנעו. בשנים האחרונות החלה להתעורר המודעות החברתית לטיפוח הפנים והגוף וכך הפך הדבר ללגיטימי ונטול סטיגמות גם עבור הגברים, שתחילה התשמשו בשיטות הישנות, אך עם הזמן הבינו שהסרת שיער בלייזר היא שיטה יעילה בהרבה מכל בחינה אפשרית. התוצאות המתקבלות נשארות לאורך זמן וטובות בהרבה מהישנות, יש פחות כאב והמחיר נוח ונגיש לכולם. השיטה מאפשרת לגברים בעלי מודעות אסתטית גבוהה שמבקשים לעצמם גוף נטול שיער, להנות ממראה חלק ואטרקטיבי המבליט את חיטובי הגוף הגברי, ומאפשר תחושה נוחה ושיפור בדימוי העצמי.

אור קוסמדיקס היא קליניקה ותיקה ומתקדמת לאסתטיקה רפואית אשר פועלת באופן מקצועי, יעיל תוך מתן יעוץ אישי ובניית תוכנית טיפולים לכל לקוח/ה. בקליניקה צוות מקצועי ומיומן שבעזרתו נבנית תכנית טיפולים מותאמת אישית לכל מטופל.

אם עד לפני שנים לא רבות, היה נהוג לחשוב שטיפולי יופי בכללותם מיועדים אך ורק לנשים. הרי שלמזלנו זמנים השתנות, כיום, גם כברים רבים לא מתביישים לעבור טיפולים שונים, כגון: הסרת שיער גברים והסרת שיער בלייזר לגברים ואשר בכוחם לסייע להם לשפר את מראם וכמובן, גם להרגיש נוח וטוב יותר עם עצמם. אחד מהטיפולים הנחשבים למבוקשים ביותר בקרב גברים, הם טיפולי הסרת שיער גברים.

גברים רבים סובלים משיעור יתר, מה שגם מפריע להם מהבחינה האסטטית וגם לא נעים (בעיקר בעונת הקיץ החמה). באמצעות טיפולים שונים כגון: הסרת שיער גברים, הסרת שיער בלייזר לגברים והסרת שיער לצמיתות המבוססים על טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות, מתאפשר לאותם גברים להיפתר מהשיער הסורר לצמיתות.

מהיכן להסיר שיער?


כשזה נוגע לנושא של הסרת שיער גברים, יש כאלו אשר מעוניינים להסיר שיער מאזורי גוף קטנים: לדוגמא, הסרת שיער בידיים, בגבב או באזורים אחרים ויש גם כאלו אשר מעוניינים לנצל את ההזדמנות וכבר "ללכת עד הסוף" ולעבור הסרת שיער בכל הגוף.

כמובן, הכול תלוי ברצון של אותו אדם, בשאלה עד כמה השיער באמת מפריע לו, בתקציב אותו הוא מייעד למטרה ובשיקולים אחרים, אשר בסופו של דבר, מאפשרים לקבל את ההחלטה הטובה ביותר, לגבי אותם אזורים בגוף, מהם יוסר השיער והאם לבצע כבר הסרת שיער בכל הגוף או אולי להתחיל לפחות בשלב הראשון של התהליך, מהסרת שיער מאזור קטן.

שיטות מתקדמות להסרת שיער


כיום, כל מי שמתעניין בנושא של הסרת שיער – גברים או נשים, עתיד לגלות שקיימות דרכים רבות ומתקדמות להשגת המטרה. רובב השיטות להסרת שיער לצמיתות, הינן שיטות עם שיעור יעילות גבוה, מינימום של כאב ותוצאות מצוינות. אחת השיטות היותר פופולאריות להסרת שיער – היא הסרת שיער בשיטת ipl. שיטה זו מבוססת כמו שיטות הסרת שיער רבות אחרות, על הבזקי אור.

הבזקי האור הנשלחים מהמכונה החדשנית, הינם באורכים שונים והמטפל יכול לשלוט באורכם ולבחור את האורך הרצוי בהתאם לגוון העור והשערה אותה הוא מעוניין להסיר. שיטה זו נחשבת לפופולארית מאוד בתחום של הסרת שיער גברים, התוצאות שלה יעילות ואיכותיות והטיפולים עצמם, הינם קצרים ונטולי כאבים. כאן חשוב לציין, שגם אם אתם תרים אחר טיפולי הסרת שיער גברים וגם אם אחר טיפולים לנשים, קיימת חשיבות גבוהה שתשימו דגש לא רק על השיטה או המכשיר בו נעשה שימוש להשגת המטרה, אלא גם על המטפל אשר מבצע את ההסרה – קיימת חשיבות גבוהה שהסרת שיער תתבצע רק על ידי אדם מוסמך ומקצועי בתחום.

במחלקת הסרת שיער בלייזר של "אור קוסמדיקס" ממתינים לכם מכשירי הלייזר המתקדמים והחדשניים ביותר בעולם. אז אם גם אתם מעוניינים בשירותי הסרת שיער גברים והסרת שיער לגברים ולא רוצים להתפשר על פחות מהתוצאות האיכותיות ביותר, אתם מוזמנים ליצור קשר עם הקליניקה של "אור קוסמדיקס" ולקבל את כל הפרטים.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן