אור קוסמדיקס » מה זה מזותרפיה? ואיך זה יכול לשפר את העור שלך?

מה זה מזותרפיה?

מזותרפיה הינו הליך שמטרתו היא שיפור במראה העור, הטיפול הוא מתחום האסתטיקה הרפואית ואינו מערב הרדמה וחתכים. במסגרת ההליך, מתבצעת החדרה עמוקה של רכיבים מזינים ומשפרים לשטח העור. הטיפול מיועד לאנשים המעוניינים לשפר את מצב העור ואת מרקמו ומראהו.

טיפול המזותרפיה מוסיף חיונייות ואלסטיות לעור, משפר מראה של צלקות פוסט אקנה, קמטוטים קלים, פיגמנטציה, וחידוש העור, הטיפול מתאים לאזורי הפנים הצוואר המחשוף וגב כף היד, איזורים אשר מגיבים לפגעי הזמן ומזג האוויר.

למי מיועד טיפול מזותרפיה?

טיפול מזותרפיה מיועד למגוון רחב של אוכלוסיות. וכאמור למגוון רחב של בעיות עור, הטיפול מתאים לכל טווח הגילאים- מגיל העשרה ועד זקנה ושיבה…

בטיפולי אנטי אייג'ינג מומלץ להתחיל בטיפול עם הופעת הקמטים הראשונים.

 

איך מתבצע הטיפול?

בפועל, טיפול מזותרפיה נעשה על ידי הזרקה או החדרה של חומרים מזינים לעור. המטפל משתמש במחטים זעירות ומחדיר את התרכובת הפעילה המתאימה ספציפית למטול אל בין שכבות העור ישירות למקום הבעייתי.

מומלץ לבצע את הטיפול באופן סדרתי – תחילה יש לחזור עליו אחת לשבועיים שלושה, לפחות במשך חודשיים ולאחר מכן יש לחזור לטיפולים אחת לשנה על מנת לשמר את התוצאות.

לאחר הטיפול

מטופלים מדווחים על שיפור ניכר לאחר הטיפול – העור נראה מתוח, חיוני ובריא מאד וכל הקמטוטים וסימני העייפות נעלמים. חשוב לציין כי על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר על המטופלים לאמץ אורח חיים בריא אשר כולל תזונה נכונה, פעילות גופנית והקפדה על שעות שינה ריאליות.

 

חזרה לשגרה לאחר טיפול מזותרפיה

תהליך טיפול המזותרפיה נחשב לקל באופן יחסי, מה שמאפשר למטופלים לחזור לשגרה מיידית בסיום הטיפול. עם זאת, עלולות להופיע תופעות לוואי קלות כגון אדמומיות מקומית וכאב קל באזור הטיפול. גם אם תופעות אלו מופיעות הן חולפות חיש קל ואינן פוגמות בתפקוד התקין של המטופלים. במקרים בהם סף הכאב של המטופלים נמוך ניתן להשתמש במשככי כאבים לצורך הקלה על הכאב.