הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לכל מי שמעוניין בכך ליהנות ממראה עור צעיר, מרשים ואסטטי יותר וזאת ללא צורך בניתוחים או בטיפולים מורכבים.
אבל רגע לפני שמתחילים בטיפולים אשר יטיבו את מראה העור, חשוב תחילה להבין מהם הטיפולים הנדרשים וכיצד למעשה, ניתן ליהנות מהתוצאות האפקטיביות והטובות ביותר האפשריות.
אז גם בתחום של אבחון העור הטכנולוגיה החדשנית נושאת בשורה חשובה והיא שכיום ניתן לאבחן בצורה מדויקת ומקיפה את מצב העור וכל זה בתהליך אשר אורך שניות.
מכשיר חדש ומהפכני מאפשר לבצע ניתוח עור מדעי, לזהות את הבעיות השונות של העור ולבצע אבחונים שונים בפרק זמן של 20 שניות בלבד.
אבחון מתקדם שכזה מאפשר הכנת תכנית טיפול מותאמת אישית למצב העור של הנבדק – כמובן, תוך התחשבות בדרישות הפרטניות שלו מאותו הליך טיפולי.

אבחון של שכבות העור השונות
המכשיר המתקדם מבוסס כאמור על טכנולוגיה חדשנית ומאפשר אבחון מקיף של שכבות העור השונות – אפידרמיס ודרמיס.
בין הנתונים אותם ניתן לקבל באמצעות המכשיר: מרקם העור, כתמים, נקבוביות, חילוף חומרים של עור הפנים, מידת לחות העור, נזקים אשר נגרמו לעור כתוצאה מחשיפה לשמש, קמטי הבעה, מהם האזורים הנחשבים לרגישים בעור הפנים ועוד..
מכיוון שכל הנתונים נשמרים במכשיר, ניתן לחזור אליהם גם לאחר מעבר של מספר טיפולים, לבצע השוואות ולראות את השינויים והשיפורים – ובמידת הצורך, לקבל החלטה מושכלת האם יש צורך בטיפולים נוספים או שכל המטרות הושגו.

 

אבחון איכותי מאפשר טיפול מקצועי
כאמור, בזכות המכשיר המתקדם והחדשני, ניתן לקבל את כל הנתונים הרלוונטיים על מצב עור הפנים ולהתאים את שיטות הטיפול האפקטיביות והאיכותיות ביותר – כידוע, היום קיימים מגוון רחב של טיפולים עבור כל בעיה וכאשר יש את כל הנתונים, ניתן לבחור בהתאמה את שיטת הטיפול המתאימה ביותר.
כמובן, שהליך האבחון במכשור המתקדם נעשה בשיקוף מלא של הנבדק, אשר יכול בהתבסס על הנתונים המוצגים לו להחליט על סדר עדיפויות מסוים בהקשר לטיפולי הפנים השונים אותם הוא מעוניין לעבור – במידת הצורך, ניתן לקחת בחשבון גם שיקולים תקציביים אשר יכולים להשפיע על ההחלטות.

 



אם גם אתם מעוניינים ליהנות מכל התועלות של אבחון עור על ידי מכשיר מתקדם, מוזמנים ליצור קשר כבר היום עם אור קוסמדיקס – הקליניקה לאסתטיקה רפואית.
הקליניקה מאובזרת במכשיר החדשני והמתקדם ביותר למטרה ובהתבסס על תוצאותיו, ניתן יהיה לקבוע תכנית טיפול מקצועית, מקיפה ומותאמת אישית.


גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן