לא מעט אנשים, בפרט נשים מתמודדות עם סימנים שונים בעור הפנים אשר מפריעים להם מבחינה אסתטית. אלה יכולים להיות כתמים, קמטים וסימנים אחרים אשר יכולים להטריד אותן, מתוך מחשבה שהם פוגעים במראה הטבעי שלהן ויתרה מזו, מעניק להן מראה שלא מתאים לגילן.

זו הסיבה שלא מעטות מהן, בוחרות לעבור טיפולים מסוגים שונים בין אם מדובר בטיפולי פילינג יהלום או טיפולים חומצה היאלורונית, אשר מטרתם לנקות את הפנים מלכלוך, להסיר כתמים, למלא קמטים ובכך להצעיר את הפנים בצורה משמעותית.

אם בעבר היינו רגילים לראות נשים אשר עוברות טיפולי מתיחת פנים מסוגים שונים, ניתוחים וכדומה, הרי שעם הזמן סוג הטיפולים השתנה, היום באמצעות פילינג יהלום או באמצעות חומצה היאלורונית, אפשר להשיג תוצאות הרבה יותר טובות, בזמן קצר יותר ומבלי לבצע טיפול משמעותי ורציני לאורך זמן.

 

יהלום מונח ליד אישה יפה

צריך לציין עוד נקודה. טיפולים שכאלה מתבצעים לא רק באופן סדיר יותר היום מאשר בעבר, אלא גם משך זמן הטיפול הוא הרבה יותר קצר. דבר שכמובן משפיע על הזמן ההתאוששות ויתרה מזו, גם מקטין באופן משמעותי את ההוצאה הכספית, במקום לאבד כמות גדולה של ימי עבודה כתוצאה מטיפול מסיבי שדורש התאוששות ארוכה.

טיפולי פילינג יהלום למשל, טיפולים במהלכם מקלפים שכבות עור מתות על מנת לאפשר לעור חדש לצמוח מעליהן, לא דורשים התאוששות ארוכת טווח, כך גם טיפולי מזותרפיה למשל. טיפולי חומצה היאלורונית הם טיפולים שנחשבים מאוד פשוטים ולכן אנחנו יכולים להיות בטוחים שזמן ההתאוששות מהם הוא קצר מאוד. טיפולים אלו מיועדים לצורך מילוי קמטים אשר נוצרים בפנים.

יתרון נוסף של טיפולים אלו על פני טיפולים אחרים הוא, שמדובר בטיפולים אשר ניתן לחזור עליהם במידת הצורך. כלומר אם יש נוצרים קמטים חדשים אפשר תמיד לעבור שוב טיפול בחומצה היאלורונית, ואם יש צורך לבצע טיפול פילינג נוסף, אז אין שום בעיה בכך. זה לא כמו ניתוח שבמקרים רבים לא ניתן לעבור ואם ניתן אז זה הרבה יותר מסובך, כואב ומסורבל.

 

לסיכום, אפשר להבין מכל מה שציינו כאן, מדוע טיפולים מסוגים אלו נחשבים מאוד פופולאריים בקרב נשים רבות, הן נשים צעירות והן נשים מבוגרות אשר מעוניינות לשפר את מראה הפנים שלהן ולשמור על מראה רענן ואסתטי. הטיפולים מתבצעים כמובן אצל רופאים מומחים שמתמחים בכך, במסגרת מרפאות ומרכזים בהם אפשר למצוא את כל הטיפולים הנדרשים בנושא.

אם גם אתן רוצות לעבור טיפולי אסתטיקה ברמה גבוהה, אתן מוזמנות לדבר איתנו, אור קוסמדיקס, אנחנו נציג בפניכן את כל המידע שאתן מחפשות בנושא, אנחנו נציג בפניכן מגוון רחב של טיפולים אשר יכולים לעזור לכן. אתן מוזמנות ליצור איתנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכן. 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן