פוטורג'וביניישן- חידוש והצערת העור

מה זה פוטורג'וביניישן?

פוטורג'וביניישן – טכניקה חדישה ומתקדמת לחידוש עור הפנים והצערתו, אשר מתמקדת בהעלמת קמטים זעירים וכתמים. קליניקת אור קוסמדיקס מציעה טיפול פוטורג'וביניישן המושתת על הבזקי קרני אור באורכים שונים תוך שילוב טכנולוגיית לייזר, כאשר כל קרן אחראית על אלמנט אחר:

  • החייאת העור
  • הבהרת כתמי עור
  • ייעול ספיגת חומרים
  • הרגעת עור מגורה
  • טיפול באקנה וכדומה
אישה מטופחת מהורהרת

טיפול הפוטורג'וביניישן מתאים לאנשים בעלי עור פנים פגום כתוצאה מכתמי שמש, פיגמנטציה, קמטים וכו'. סדרת טיפולי הפוטורג'וביניישן של אור קוסמדיקס מהווה פתרון מושלם להבהרת כתמים, מיצוק עור רפוי והחלקת קמטוטים. הטיפול מותאם לסוג העור ולבעיותיו, ולעיתים ייתכן שילוב של לייזר להשלמת הטיפול במוקדים בעייתיים. הטיפול אינו פולשני, מניב תוצאות מהירות ומאפשר חזרה מהירה לשגרה. טיפול ממוצע אורך בין 20 ל- 30 דקות, ויש לחזור עליו מספר פעמים להשגת תוצאה מושלמת.

מדובר בהליך פשוט ובטוח יחסית אשר אינו מצריך הכנות מיוחדות או הרדמה, ומתבצע על ידי רופא או קוסמטיקאית רפואית אשר מוסמכת לבצע את הטיפול.

אישה עוצמת את עיניה

פוטורג'וביניישן הוא טיפול בעל אחוזי הצלחה גבוהים מאוד אשר עשוי לחולל שינוי אמיתי בחיי המטופלים. טיפול הפוטוריג'וביניישן באור קוסמדיקס משנה ומשפר את מראה פני העור בצורה דרמטית תוך העלאת הביטחון העצמי של המטופל והפחתה משמעותית בצורך להשתמש במוצרים קוסמטיים לשיפור מראה העור.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן