שפתיים יפות ועבות, נחשבות כסמל לנשיות ולחושניות. כחלק מכך, נשים רבות, אינן מרוצות מצורת השפתיים הטבעית שלהן ומוצאות את עצמן מתעניינות בדרכים האפשריות להוסיף לשפתיים נפח. החדשות הטובות עבור אותן נשים, שכיום ישנן טכניקות שונות, באמצעותן ניתן לעבות את השפתיים ולהקנות להן מראה חושני ויפה, מבלי שהתהליך הזה יהיה כרוך בטיפול פולשני, כאב או בתחושת אי נעימות. אחת הדרכים היעילות והפופולאריות כיום לנושא של הגדלת שפתיים היא באמצעות חומצה היאלורונית לשפתיים.

אישה מזריקה בשפתיים

מהי חומצה היאלורונית?


אם אתן מתעניינות בנושא של חומצה היאלורונית לשפתיים, חשוב שבשלב הראשון תכירו את החומצה ואת תכונותיה. חומצה זו היא חומר פולימרי אשר נמצא ברקמות השונות של בני האדם. החומצה ההילורונית בעצם אחראית על גמישות העור. חומצה היאלורונית משמשת כיום למגוון טיפולים שונים בעולם היופי ובין היתר: לנושא של הגדלת שפתיים, חומצה זו אף יעילה לנושא של העלמת קמטים בפנים. חשוב לציין, שאם בעבר היו עושים שימוש בחומצה היאלורנית מן החי לצורך הטיפולים המדוברים, כיום, ייצור החומצה מתבצע בעיקר מחומרים ביולוגים – מה שמונע מצבים של אלרגיות. השימוש בחומצה היאלורונית לטיפולי יופי שונים, גרם לסוג של מהפכה בעולם הזה של הטיפולים. כיום, ניתן ליהנות מתוצאות מרשימות ויפות, מבלי שתהליך הטיפול יהיה כרוך בתופעות לוואי שונות או בתחושת אי נעימות. ולכן, הביקוש כיום הן לטיפולי חומצה היאלורונית לשפתיים והן עבור סוגי טיפולים אחרים הינו גבוה במיוחד.


 

העלמת קמטים בפנים

חומצה היאלורונית, מהווה כאמור, כטיפול היעיל ביותר להגדלת השפתיים, אך לא מדובר בטיפול האפקטיבי היחיד אותו ניתן לבצע בעבורה. לצד חומצה היאלורונית לשפתיים, ניתן גם ליהנות משימוש בחומצה המדוברת לצורך העלמה של קמטים בפנים ולצורך הזרקת חומצה היאלורונית והזרקות אחרות . במסגרת הליך טיפולי זה, מוזרקת החומצה אל השכבות העמוקות ביותר של העור, כאשר החומצה משפיעה על חידוש הרקמה.

הטיפול הזה נחשב כיעיל לאזורים שונים בפנים ואת התוצאות ניתן לראות כבר לאחר מפגש בודד. חשוב לציין, שבכדי ליהנות מכל התועלות של שיטת טיפול זו, כמו גם לראות תוצאות בתוך פרק זמן קצר, קיימת חשיבות גבוהה, לבחור בקפידה את הרופא, אשר יבצע את הטיפול ולוודא שאכן יש לו את הניסיון, את הכלים ואת היכולת לבצע את אותו הטיפול בצורה הטובה והמקצועית ביותר – כאשר מדובר במקומות בולטים כמו עור הפנים, אסור לקחת סיכונים מיותרים.

אם גם אתן מעוניינות להגדיל ולעבות את השפתיים, להעלים קמטים, לעבור הזרקת חומצה היאלורונית או לעבור טיפולי יופי אחרים, אתם נמצאים במקום הנכון. בקליניקה של "אור קוסמדיקס" תוכלו ליהנות מטיפולים מתקדמים ואיכותיים להגדלת שפתיים באמצעות חומצה היאלורונית לשפתיים,, העלמת קמטים מהפנים ומגוון מטרות רבות נוספות. כל הטיפולים מתבצעים תוך שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ובחומרים האיכותיים ביותר. כי בטיפולים מהסוג הזה, אסור להתפשר על פחות מהטוב ביותר. לפרטים נוספים, מוזמנים ליצור קשר.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן