איפה הכי כדאי לעשות הסרת שיער בלייזר?

איפה הכי כדאי לעשות הסרת שיער בלייזר?

כשאתם סוגרים הסרת שיער בלייזר במקום מסויים, המקצועיות מאד חשובה, ועליה דיברנו בהדרכות הקודמות, מאידך יש דברים אחרים מעבר למקצועיות שישפיעו על בחירתכם. בהדרכה הזו, אשתדל למקד אתכם לנקודות החשובות שעליכם לשים לב טרם סגירת העיסקה. על מנת שתדעו באמת איפה הכי כדאי לעשות הסרת שיער בלייזר.

שימו עין

  • מהו סוג היעוץ שאתם מקבלים מהיועצת? האם הוא מקצועי? מפורט? האם היא מסבירה לכם איך עובד התהליך? תשאלו שאלות, גם מקצועיות, שימו לב לאופן התגובה, ולרמה המקצועית של היועצת, שימו לב לסבלנות שלה אליכם, האם יש אמפתיה? האם היא שואלת על מצבכם הבריאותי? האם היא יודעת הכל? או מתייעצת עם גורמים יותר מקצועיים. לדוגמא, תשאלו על תרופה מסויימת, תראו אם היא עונה לכם כן באופן לאקוני, או שואלת גורמים יותר מקצועיים. למעשה זהו המפגש הראשון שלכם עם המערכת, והוא משליך על כל ההתייחסות העתידית אליכם. אל תחפפו.
  • במהלך היעוץ הסתכלו מסביב, ושימו לב לנקודות הבאות:
    • כמה לקוחות יש בסביבה.
    • מה ההתיחסות אליהם: קרה? מתנשאת? חמה? נעימה? סבלנית? קרוב לוודאי שזה סוג היחס שתקבלו גם אתם בעתיד.

 

אישה מביטה דרך בד קרוע ומחייכת

כמו כן שימו לב:

  • איך עובד המענה הטלפוני לקביעת תורים? לשאלות של לקוחות?

  • האם הצוות מרכל מאחרי הגב על לקוחות?

  • האם יש לקוחות מתלוננות כשאתם במקרה במקום, ואיך ההתייחסות אליהם? האם מייבשים אותם? האם מכבדים אותם? או לחלופין מתייחסים אליהם בכבוד ובמקצועיות? קחו בחשבון שבפעם הבאה אתם יכולים לעמוד בדיוק באותו מקום.

  • האם הצוות מתנשא? בעברית קלה: פלצני? הבחירה שלכם אם אתם מוכנים לקבל זאת בהתאם לסגנון האישי שלכם.

  • נכנסתם לאחד מחדרי העבודה? הסתכלו על מצב הניקיון של המכשיר והסביבה: האם מחליפים גליל סדין בין המטופלים?

  • אם גילחו לכם איזור לצורך הדגמה, שימו לב, מהיכן מגיעה הסכין ולאן היא הולכת בסיום התהליך… בסיסי.

  •  
תמונה אישה קלאסית

אתם כבר שם? המקום עבר את כל הבחינות? יופי לכם.
אבל שניה, לא למהר לסגור…

עדיין אתם לא סגורים באמת איפה הכי כדאי לעשות הסרת שיער בלייזר

  • צאו כמה דקות עד חצי שעה החוצה, תנסו להתלבש על לקוחות שיוצאים מהמקום, ותתחילו לתשאל אותם על הדברים החשובים לכם. תתחילו עם הסבר, שאתם רוצים לעשות שם לייזר, אבל לא קיבלתם שום המלצה, הגעתם דרך האינטרנט, וחשוב לכם לשמוע כמה מילים. יש להתחיל עם שאלות פשוטות: כמה זמן, איך התוצאה, כמה זה כואב, איך הצוות וכדומה.

  • שאלה מאד חשובה שצריכה להישאל: מה קורה בקיץ? יצא לך להגיע כהה יותר? האם סירבו לטפל בך? האם היית שבועיים אחרי שיזוף או סתם יותר כהה? מה שאתם מקבלים זה שני דברים: האחד האם המכון יודע ויכול לטפל גם בעור כהה. השני הוא שישנה אופציה שאין מספיק ציוד לטיפול וקובעים שני תורים לאותה שעה, וחייבים להעיף מטופל אחד. זה קורה בהרבה מקומות. וזה לא הדבר שאתם רוצים להיתקל בו.

  • לאחר מכן לשאול את השאלה האמיתית: האם את/ה ממליץ לי? אם כן, למה? אם לא, למה?

  • חשוב מאד לקבל את התשובה למה. כי יכול להיות שמה שמעניין את הלקוח הזה לא ממש מעניין אתכם. לדוגמא, המטפלת לא נחמדה, לא חברותית, ויכול להיות שאתם יש לכם כבר מלא חברים ולא צריכים אותה חברה, ומה שמעניין אותכם שהיא תהיה מקצועית. ויש מצב שהיא כן…

אפרופו ביקורת

  • על כל מקום שתתעניינו תקבלו ביקורות, גם שליליות וגם חיוביות, דרך אגב אתם יכולים גם להסתכל על הביקורות בפייסבוק ובגוגל. ולראות מה קורה שם. כמו כן להיכנס לאתר של העסק ולראות האם יש ביקורות/המלצות…

  • מה שאני רוצה לומר זה שעליכם לדעת לסנן את הביקורות, ולקחת את מה שמעניין אתכם. אתם יכולים גם לעמת את היועצת עם ביקורת שלילית כזו או אחרת, חשוב שתשמעו גם את הצד שמקבל ביקורת. זה הוגן ואנושי.

  • לדוגמא: ביקורת קלאסית, של תחלופה של מטפלות, יכולה לגרור הסבר הגיוני, בקשה והסכמה למטפלת קבועה.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן