אור קוסמדיקס » סימני הגיל- התסכול המתמשך? לא עלייך!

אם גם את עברת את גיל ה-40, ורואה את סימני הגיל מתחילים לחרוש את פניך, הם באים אליך חרש חרש, קמטוט קטן פה קמט שם, הנפיחויות מסביב לעיניים מתחילים לבלוט לא רק בבוקר, ואת מסתכלת במראה, רואה את הנפילות בכנפות האף ומתחילה להיות קצת מתוסכלת, ניסית כל מיני קרמים ופילינגים למיניהם, אבל הזמן עושה את שלו וזה לא ממש עוזר, ולא ממש עוצר… ואת כבר לא יודעת מה לעשות…

אני יודעת מה עובר עליך,

את רוצה להמשיך להיראות טוב, את רוצה להמשיך למשוך מבטי הערצה כמו פעם, את לא רוצה להשלים עם מה שהגיל עושה לפניך, את יודעת שיש אופציה של הזרקות ומילויים אבל את קצת חוששת, אין לך אומץ. את מפחדת מזריקות ומילויים, את לא יודעת איך זה יצא, אם יצא יפה, אם יצא סימטרי, את גם לא רוצה להיות משועבדת כל שנה…. אבל מצד שני את לא רוצה שהמצב ימשיך להתדרדר… את שוקלת אולי להשלים עם הטבע, ולא להכניס לעצמך חומרים שאת לא יודעת מהם… את מפחדת שירגישו שעשית הזרקות, רוצה להיראות יפה בטבעי, ולהמשיך לקבל מחמאות שאת נראית נפלא.

 

וקשה, קשה לך לקבל החלטה לגבי הנושא הכי חשוב-הפנים שלך.

את צודקת, וזו לא אשמתך!

זה לא סוד שהפנים שלך זה הנכס הכי יקר, לא סתם אומרים שפנים יפות הן כרטיס הביקור הכי מוצלח. שתינו יודעות שזה נכון. לכן מה שאני רוצה לעשות הוא לעזור לך, לבחור את הטיפול הנכון, במקום הנכון כדי שכולם יגידו לך שאת נראית נפלא, ולא "נכון שעשית הזרקות?" , כדי שאת תיראי טבעית וצעירה יותר, וגם תרגישי פשוט מושלמת.

באיזה זכות אני מציעה לך את העזרה שלי?

קוראים לי אושרה רמתי ואני מנהלת את אור קוסמדיקס, קליניקה לאסתטיקה וקוסמטיקה רפואית, אני קוסמטיקאית רפואית כבר 14 שנה, ורק בשנה האחרונה עברו אצלי בקליניקה מעל 1000 לקוחות מרוצות. בהמשך תכירי אותי ואת הקליניקה שלי, אבל לפני כן, אני רוצה לגלות לך על כמה סודות שקליניקות אחרות בחיים לא יספרו לך. למה? כי רובם דואגים רק לכיס שלהם, ואיך למלא אותך כמה שיותר, כשתשמעי את הסיפור שלי תביני למה אנחנו בניגוד לקליניקות אחרות, ממש בצד שלך.

אני מזמינה אותך לדפדף בפוסטים הבאים ולגלות את סודות היופי …