מילוי שקעים בעיניים

למה עושים מילוי שקעים בעיניים?

שקעים בעיניים יכולים לנבוע כתוצאה מתורשה או כחלק מהליך ההזדקנות. השקעים מתאפיינים בגוון כהה ובמקרים רבים, עלולים לפגוע משמעותית במראה הפנים ולהקנות מראה של עייפות תמידית. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת וכחלק מהעובדה שתחום היופי והאסתטיקה התפתח בצורה משמעותית בשנים האחרונות, ניתן כיום ליהנות מטיפולים אפקטיביים ואיכותיים אשר ישפרו את כל אותם הפגמים.

כך יוצא שגם לנושא של שקעים בעיניים, קיים כיום טיפול איכותי, הבא לידי ביטוי בהליך של מילוי שקעים בעיניים, באמצעות הזרקת חומרי מילוי אפקטיביים ישירות לתוך השקע. כמובן, שטיפול זה מצריך מצד הרופא אשר מבצע אותו מיומנות רבה והכשרה מתאימה. אך אם בוחרים את הקליניקה בה יתבצע טיפול מילוי שקעים בעיניים בקפידה, הרי שהתוצאות הצפויות תהיינה משביעות רצון ואף יותר מכך.

 

אישה יפיפיה עם מעיל פרווה עבה המכסה את שיערה

מילוי קמטים במצח

בדומה לנושא של מילוי שקעים בעיניים, גם אנשים אשר סובלים מקמטים במצח, ישמחו לגלות שקיימות שיטות טיפול יעילות רבות בנושא. באמצעות חומרים כמו  חומצה היאלורונית רדיאס וחומרים נוספים. מילוי קמטים במצח, מתבצע באמצעות הזרקה ישירה אל האזור בעור אותו מעוניינים למלא. הכאב המורגש מהדקירה הוא מינימאלי, כאשר במקרים מסוימים הרופא מורח על האזור המוזרק חומר מאלחש ובמקרים כאלו, המטופלים לא יחושו כאב כלל. כמובן, שחשוב להיפגש עם המטפל בטרם הטיפול ולקבל את כל הפרטים הרלוונטיים אודות מהלך הטיפול.

מילוי קמטים בפנים

אזור העיניים, המצח והלחיים, נחשבים אולי לאזורים החשופים יותר להופעת קמטים, כמו גם האזורים הפופולריים יותר לנושא שלל מילוי קמטים בפנים. יחד עם זאת, ישנם אזורים נוספים בפנים בהם עלולים להופיע קמטים ומי שמעוניין במילוי קמטים באזורים ספציפיים אחרים, בטיפולי הגדלת שפתיים, הדגשת עצמות לחיים ועוד יוכל לוודא האם אפשרות לכך אכן קיימת ומהי מידת היעילות שלה.

אישה נאה עם עגילי יהלומים

חומצה היאלורונית בלחיים


חומצה היאלורונית טומנת בחובה שפע של יתרונות ובין היתר: היא טבעית, היא משפרת בצורה משמעותית את האיכות והגמישותת של העור, היא בטיחותית לשימוש, היא לא יקרה והליך הטיפול באמצעותה אינו כרוך בכאב או בתופעות לוואי – במידה והוא מבוצע כמובן על ידי רופא מנוסה ומקצועי. כך יוצא, שיותר ויותר אנשים תרים אחר טיפולי הזרקות של חומצה הילורונית – בין אם לצורך מילוי שקעים בעיניים, בין אם חומצה היאלורונית בלחיים ובין אם למטרות רבות אחרות.

אם גם אתם סובלים משקעים בעיניים או קמטים באזורים שונים בפנים ומעוניינים בטיפול מקצועי ואיכותי, אתם נמצאים במקום הנכון. בקליניקה של "אור קוסמדיקס" תוכלו ליהנות מטיפולי מילוי שקעים בעיניים, טיפולי מילוי קמטים, הגדלת שפתיים, הדגשת עצמות לחיים ועוד מגוון רחב של טיפולים איכותיים ומתקדמים. בקליניקה מקפידים לעשות שימוש רק בטכנולוגיות החדשניות וביותר ובחומרים באיכות הגבוהה ביותר וזאת על מנת להשיג את התוצאות הטובות והאיכותיות ביותר בנמצא. לפרטים נוספים או קביעה של פגישת ייעוץ בקליניקה, מוזמנים ליצור קשר עם "אור קוסמדיקס".

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן