אור קוסמדיקס » טיפול חדש – מתיחת פנים בחוט

מתיחת פנים בחוטים –

נשים רבות המגיעות לגיל בו סימני הגיל מתחילים להופיע על פניהן, מתלבטות סביב הפתרונות הקיימים בשוק להשבת מראה הנעורים לפניהן וטיפול בהעלמת הקמטים בצורה אפקטיבית.

ההתלבטות המרכזית היא האם לבצע ניתוח פלסטי למתיחת פנים או האם כדאי להשתמש בפתרונות אחרים הקיימים בשוק, פולשניים פחות כדוגמת הזרקות או מתיחת פנים בחוטים?

הניתוחים הפלסטיים למתיחת פנים הם למעשה פרוצדורות פולשניות אשר מתבטאות בתהליך ארוך בעל השלכות מהותיות על חיי היום יום. על קצה המזלג אפשר למנות את ההשלכות המרכזיות ובהן זמן החלמה ארוך, תהליך ארוך של הכנה לניתוח וכמו בכל ניתוח כירורגי: "מראה פצוע" של הפנים בימים הראשונים לאחר הניתוח, כמו כן קיים גם הסיכון לכשלון הניתוח ויצירת נזק יותר מאשר תועלת. ובמסגרת זו לא נדבר על המחיר…


במקום זאת, קיימת אפשרות נוספת שמאפשרת מתיחה של עור הפנים באמצעות טכניקה המבוססת על שיטת החוטים, ונקראת מתיחת פנים בחוטים. טכניקה זו, שיישומה אורך כחצי שעה בלבד, מאפשרת מתיחה עדינה ואסתטית ומפחיתה משמעותית את הקמטים באזורים שונים של הפנים. ניתן לבצע את הטיפול על כל הפנים, או על חלקים מסויימים כדוגמת קווי המתאר של הפנים, הלסת התחתונה, אזור הלחיים, אזור הרקות והצוואר וכדומה.

כיצד מבוצע טיפול מתיחת פנים בחוטים?
החוטים שמשמשים אותנו בטיפול המתיחה הם חוטים ייחודיים שפותחו במיוחד לצורך הזה. לאורך החוטים פזורות נקודות שהמבנה המיקרוסקופי שלהן מאפשר לאחוז בעדינות את השכבה החיצונית של העור ולמתוח אותה. המבנה של הנקודות הללו, והאופן בו הן מותחות את העור מבטיח שהעור יישאר במצבו המתוח, ולא ישקע בחזרה פנימה.


חוטים אלה הם חוטים שעושים בהם שימוש בתחומי רפואה שונים ולצרכים שונים, ולאורך שנים של יישום השיטה, הוכיחו החוטים את יעילותם באופן מוחלט.

במסגרת ההליך, מחדיר הרופא את החוטים אל תוך שכבת העור העליונה בהתאם למצב העור ולפרוצדורה שנקבעה מראש, ובהתאם לאזורים שסביבם מיועדת המתיחה להתבצע. לאחר החדרת החוטים הרופא מותח אותם וגורם למעשה למתיחת העור סביבם. הטיפול הזה הוא קל ומהיר, ותוצאותיו נשמרות למשך תקופה ארוכה של כשנה וחצי עד שנתיים, תקופה הנחשבת לארוכה יחסית לטיפולי מתיחות והזרקות אחרים.

המלצות להתנהגות לאחר הטיפול
לאחר קבלת הטיפול יש לעקוב אחר מספר המלצות מרכזיות:

  1. במהלך השבוע הראשון שלאחר הטיפול, אין לבצע ניתוחי שיניים כלשהם
  2. יש להימנע מטיפולי פנים כמו טיפולי קוסמטיקה, טיפולי יופי ואסתטיקה או כל טיפול אחר המייצר
  3. גירוי לעור הפנים
  4. יש להימנע מביצוע פעילות ספורטיבית בשבועות הראשונים שלאחר הטיפול
  5. יש לישון על הגב, ולא על הצד או הבטן

במקרה של כאבים, יש לנטול משככי כאבים על פי המלצת הרופא המטפל
מתיחת פנים בחוטים היא הדרך הקרובה ביותר להליך ניתוח מתיחת פנים מבחינת התוצאה,
ולבטח יכולה להתבצע כניסיון לפני שמחליטים על צעד חריג של ביצוע ניתוח פלסטי.